arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم

رسانه‌های سوریه سه‌شنبه شب از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در جنوب سوریه خبر دادند. شبکه «الاخباریه» و خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش دادند که پدافند موشکی این کشور با اهدافی در آسمان استان «السویداء» (جنوب) و «کباجب» واقع در جنوب غربی استان دیرالزور (مرکز سوریه) درگیر شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های سوریه سه‌شنبه شب از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم خبر دادند.

به گزارش فارس، شبکه «الاخباریه» و خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش دادند که پدافند موشکی این کشور با اهدافی در آسمان استان «السویداء» (جنوب) و «کباجب» واقع در جنوب غربی استان دیرالزور (مرکز سوریه) درگیر شده‌اند.

این دومین حمله هوایی به سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته است. رسانه‌های سوریه بامداد امروز سه‌شنبه از وقوع حملات هوایی ناشناس در اطراف شهر «بانیاس» واقع در استان ساحلی طرطوس خبر داده بودند.

رسانه‌های سوریه در باره عامل این حملات هوایی امشب خبری منتشر نکرده‌اند ولی با توجه به نزدیکی مناطق دیگر این حملات، به احتمال زیاد اسرائیل عامل این حملات است.

پیشتر جنگنده‌های اسرائیل با استفاده از حریم‌هوایی لبنان و یا اردن به اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام داده بودند که پدافند موشکی سوریه به مقابله با این حملات پرداخته بود.

نظرات بینندگان