arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۷۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

تماشا کنید: پوتین ۲۰۳۶/ ۸ نکته درمورد همه‌پرسی اصلاح قانون اساسی در روسیه که فردا کلید می‌خورد

رای گیری اصلی همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه از ۲۵ ماه ژوئن تا اول ماه جولای (۱۱ تیرماه) برگزار خواهد شد و روز اول جولای به عنوان روز رسمی رای گیری تعطیل عمومی خواهد بود. دادگاه قانون اساسی روسیه اسفند ماه سال ۹۸ در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح اصلاح قانون اساسی روسیه، ازنظر محتویات و مراحل تصویب با قانون اساسی مطابقت دارد و قاضی‌های دادگاه به این نتیجه رسیدند که طرح اصلاح قانون اساسی روسیه با فصل‌های اول، دوم و نهم این قانون مغایرت ندارد. با اصلاح قانون اساسی روسیه ازجمله به پوتین امکان برای ادامه ریاست جمهوری پس از سال ۲۰۲۴ داده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روز ۱۲ ژوئن سال ۱۹۹۰ میلادی، بیانیه استقلال دولتی روسیه تصویب شد و پس از یک سال، انتخابات مردمی برگزار شد که در آن "بوریس یلتسین" به پیروزی رسید و نخستین رئیس جمهور روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد و از آن زمان همه ساله این روز به عنوان روز ملی روسیه شناخته می‌شود و تعطیل رسمی است.

رای گیری اصلی همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه از ۲۵ ماه ژوئن تا اول ماه جولای (۱۱ تیرماه) برگزار خواهد شد و روز اول جولای به عنوان روز رسمی رای گیری تعطیل عمومی خواهد بود.

دادگاه قانون اساسی روسیه اسفند ماه سال ۹۸ در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح اصلاح قانون اساسی روسیه، ازنظر محتویات و مراحل تصویب با قانون اساسی مطابقت دارد و قاضی‌های دادگاه به این نتیجه رسیدند که طرح اصلاح قانون اساسی روسیه با فصل‌های اول، دوم و نهم این قانون مغایرت ندارد.

با اصلاح قانون اساسی روسیه ازجمله به پوتین امکان برای ادامه ریاست جمهوری پس از سال ۲۰۲۴ داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

پوتین: اصلاح قانون اساسی تنها درصورت خواست مردم صورت می‌گیرد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
خیلیدصداش بده ،گوینده رو عوض کنید ممنون،داره زور میزنه خوب حرف بزنه اما نمیتونه ،هرچند شما نظر منتشر نمیکنید
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
سلام
لطفا صدا روی ویدئو نگذارید..همان نوشته ها و موسیقی جذاب تر است.
نظرات بینندگان