arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۹

تحویل ۳ جنگنده کوثر به ارتش / وزیر دفاع: بزودی تجهیزات پیشرفته‌تر هوایی را تولید می‌کنیم

مراسم تحویل ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیرحاتمی گفت: ما در سکویی ایستاده ایم که تجهیزات پیشرفته‌تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

به گزارش تسنیم، مراسم تحویل ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروهی هوایی ارتش صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

امیر حاتمی پس از تحویل رسمی این ۳ جنگنده به ارتش طی سخنانی اظهار داشت: بعد از اینکه در ۳۱ مرداد ۹۷ اولین فروند جت پیشرفته ایرانی کوثر رونمایی و تحویل نیروی هوایی شد و در آبان همان سال خط تولید این جت رونمایی شد، امروز شاهد رونمایی از ۳ فروند هوای تولید شده از این مدل هستیم که نشان دهنده تلاش متخصصان عزیز ما در شرایط کرونایی است.

وی افزود: ما در کنار ساخت این هواپیما به دستاورد‌های بزرگی رسیدیم که برای کشور بسیاری ارزشمند است. امروز امکان ساخت همه زیرسامانه‌های کشور در حالی فراهم شده شرکت‌های مختلف دانش بنیان و دانشگاه‌های کشور در حال همکاری با ما هستند و این نوید را به ما می‌دهند که ما در سکویی ایستاده ایم که تجهیزات پیشرفته‌تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

نظرات بینندگان