arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۹

ادامه رکوردشکنی عراق در آمار روزانه قربانیان کرونا

وزارت بهداشت عراق از ابتلای بیش از دو هزار تن دیگر به ویروس کرونا و ثبت رکورد جدیدی در آمار روزانه مرگ و میر ناشی از آن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت بهداشت عراق از ابتلای بیش از دو هزار تن دیگر به ویروس کرونا و ثبت رکورد جدیدی در آمار روزانه مرگ و میر ناشی از آن خبر داد.

به گزارش«شفق نیوز»، اداره بهداشت عمومی وزارت بهداشت و محیط زیست عراق عصر امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال انجام ۱۱ هزار و ۹۲۰ آزمایش دیگر در رابطه با نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع نمونه های آزمایش شده در این کشور از آغاز شیوع ویروس تاکنون به ۵۰۰ هزار و ۷۲۳ مورد افزایش یافت.

در بیانیه اداره بهداشت عمومی وزارت بهداشت عراق همچنین آمده که بر اساس نتایج آزمایش های انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، دو هزار و ۵۴ مورد دیگر ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده تا شمار کلی مبتلایان به ۴۱ هزار و ۱۹۳ نفر افزایش یابد.

اداره مذکور در ادامه بیانیه خود تاکید کرده که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در عراق جان خود را از دست دادند که یک رکورد جدید در آمار روزانه مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس در این کشور به شمار می آید و در نتیجه آن نیز مجموع قربانیان آن به هزار و ۵۵۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

آمار اداره بهداشت عمومی وزارت بهداشت عراق همچنین از افزایش شمار بهبودیافتگان از ویروس کرونا در این کشور به ۱۸ هزار و ۸۵۹ نفر به دنبال بهبودی ۸۰۸ فرد مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد در حالی که هم اکنون ۲۰ هزار و ۷۷۵ مبتلای دیگر بستری هستند از جمله ۲۴۷ نفر که در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

نظرات بینندگان