arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۹

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک تن و ۲۵۲ کیلومتر انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک تن و ۲۵۲ کیلومتر انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی هفتم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه مردم در بحث جمع‌آوری معتادین، خرده‌فروشان و اهتمام ویژه مجموعه نیروی انتظامی در راستای رفع این دغدغه بیان کرد: این نکات در طرح‌های عملیاتی مورد بازبینی قرار گرفت و محور کار بر پاکسازی نقاط آلوده که دغدغه اصلی مردم است، قرار داده شد.

وی میزان کشفیات انواع مواد طی سه ماهه نخست سال ۹۹ در استان مرکزی را بالغ بر یک تن و ۲۵۲ کیلوگرم دانست و افزود: در این راستا 2151 قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مجموعه نیروی انتظامی استان مرکزی، در کمتر از یک هفته اخیر بالغ بر ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، طی هفته گذشته نیز عملیات کشف حدود ۳۰ گرم هروئین قبل از توزیع توسط قاچاقچیان اصلی با موفقیت انجام گرفت و تمام عوامل قاچاقچی نیز دستگیر شدند، این میزان مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور وارد استان مرکزی شده بود که در شهرستان اراک زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به عملیات ۴۸ ساعته اخیر پلییس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: در یکی از معابر ورودی استان با اشراف اطلاعاتی، خودروهایی که نسبت به جابجایی مواد مخدر در ورودی استان تلاش داشتند توقیف و ۳۵ کیلو تریاک از آنها کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند، همچنین در هفته گذشته بالغ بر ۷۲ قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد نیز دستگیر و ۲۲ دستگاه انواع خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در اقدامات اخیر، خرده‌فروشی دستگیر شد که قصد توزیع بالغ بر ۸۰۰ بسته مواد مخدر را داشت که در یک عملیات غافلگیرانه گرفتار شد.

مفخمی شهرستانی با بیان اینکه مقصد تمامی کشفیات، استان مرکزی بوده است و قرار بر تحویل این مواد به خرده‌فروشان بود، تاکید کرد: مطمئنا روند پاکسازی در استان مرکزی به جهت افزایش احساس امنیت ادامه خواهد داشت و امیدواریم ضمن رضایتمندی مردم، شاهد ارتقای امنیت در استان باشیم.

نظرات بینندگان