arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۹

روند درمان بیماران کرونا با جدیت پیگیری می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش های مجاهدانه ناجا در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: شرایط هنوز عادی نیست و مردم بایستی علاوه بر فاصله اجتماعی، دستورالعمل های پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش های مجاهدانه ناجا در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: شرایط هنوز عادی نیست و مردم بایستی علاوه بر فاصله اجتماعی، دستورالعمل های پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنند.

 سردار "حسین اشتری" در جلسه شور عمومی ناجا با اشاره به شیوع مجدد کرونا، اظهار داشت: متاسفانه هنوز این ویروس مهار نشده و افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان این بیماری در برخی استان های کشور حاکی از این است که تعداد زیادی از هموطنان خطر ابتلا به این بیماری را جدی نگرفته و بدون توجه به دستورالعمل های بهداشتی و نیز فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرتردد حضور دارند که این امر به گسترش انتقال این بیماری کمک می کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات دوشادوش وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و نیز ستاد ملی برای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت در میدان مقابله با کرونا حضور دارد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: برخورد با محتکران تجهیزات و اقلام بهداشتی، نظارت بر فعالیت صنوف مختلف، برخورد با شایعه سازان در فضای مجازی و... در دستور کار پلیس قرار دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم ماموریت های خود را با قوت و قدرت مضاعف به نحو مطلوب انجام دهیم.

فرمانده ناجا به آمادگی بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا در خدمات دهی به بیماران و مراجعان در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: روند درمان بیماران تا حصول اطمینان از بهبودی کامل، با جدیت دنبال و پیگیری می شود.

سردار اشتری به نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیرانه در یگان های ناجا به ویژه مراکز انتظامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سلامت کارکنان ناجا و خانواده های آنان برای ما بسیار مهم است از اجرای طرح غربالگری کرونا ویژه کارکنان این نیرو و خانواده های آنها خبرداد و تصریح کرد: در این شرایط سخت، شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان ناجا هستیم برهمین اساس رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه در ماموریت ها و نیز حفظ ایمنی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در خاتمه گفت: شرایط هنوز عادی نیست و مردم بایستی علاوه بر فاصله اجتماعی، دستور العمل های پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنند.

نظرات بینندگان