arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۹

بازیگران «جیران» حسن فتحی قرارداد بسته‌اند

تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی خبر داد که این سریال این روزها در پیش تولید قرار دارد و به زودی وارد مرحله تولید می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی خبر داد که این سریال این روزها در پیش تولید قرار دارد و به زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی درباره دلیل تاخیر در تولید این پروژه بیان کرد: ما سال گذشته مجوز ساخت سریال را دریافت کردیم و حتی با بازیگران قرارداد بسته‌ایم با این حال به دلیل اینکه ساخت دکور برای کارهای تاریخی طول می‌کشد، تولید این سریال به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: کرونا هم دلیل دیگری بود که باعث شد روند تولید حدود ۲ ماه به تاخیر بیفتد با این حال ما اکنون در پیش تولید سریال هستیم تا به زودی کار را شروع کنیم.

تهیه‌کننده «جیران» درباره شباهت فضای داستانی این مجموعه با دو پروژه دیگر شبکه نمایش خانگی و اینکه چرا گاهی چند کارگردان در یک بازه زمانی سراغ سوژه‌ای مشترک می‌روند، گفت: تاریخ منبعی الهام‌بخش برای همگان است و پیش از این هم درباره ناصرالدین شاه چند فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است.

عفیفه در پایان درباره بستری که وی‌اودی‌ها برای سریال‌سازی ایجاد کرده‌اند، گفت: طبیعتاً هر چقدر مردم به سمت این مدیوم‌ها بروند و این فضا توسعه پیدا کند بستر تولید هم گسترده‌تر می‌شود و این اتفاق خوبی است.

سریال «جیران» با نویسندگی احسان جوانمرد که پیش از این فیلمنامه «بانوی عمارت» را نوشته بود، به کارگردانی حسن فتحی به تولید می‌رسد.

داستان این مجموعه درباره یکی از زنان ناصرالدین شاه است و پریناز ایزدیار از اولین بازیگرانی است که برای این سریال انتخاب شده بود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان