arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۹

عملکرد مدیر عامل ایران خودرو ستودنی است

محصول جدید ایران خودرو مدرن و برخوردار از دانش و تکنولوژی روز جهانی است و علاوه بر ظاهری زیبا، کیفیت، راحتی و کاهش مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت و یک سر و گردن از خودروهای هم کلاس خود بالاتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: نشست های مبتنی بر تبادل اطلاعات بین قطعه ساز و خودروساز، نقشی راهبردی در برطرف کردن موانع و مشکلات پیش رو دارد و علاوه بر این که سبب هم افزایی بین این دو صنعت می شود، نقاط ضعف و قوت آن را نیز مشخص می کند.

به گزارش ایکوپرس؛رضا رضایی در حاشیه نشست هم‌گرایی ایران خودرو و قطعه سازان برای تولید محصول پروژهK132، با اشاره به اهمیت تولید محصول این پروژه ملی در شرایط حساس کنونی و قابل دفاع بودن آن گفت: ساخت این محصول با بیش از 92درصد تولید داخلی در شرایطی محقق شده که صنعت خودرو با مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه از یک سو و شیوع بیماری کرونا از سوی دیگر دست و پنجه نرم می کند، اما در سایه همدلی و وفاق ملی میان خودروسازان و قطعه سازان این پروژه به ثمر نشسته که جای بسی مباهات است.

رضایی ادامه داد: محصول جدید ایران خودرو مدرن و برخوردار از دانش و تکنولوژی روز جهانی است و علاوه بر ظاهری زیبا، کیفیت، راحتی و کاهش مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت و یک سر و گردن از خودروهای هم کلاس خود بالاتر است.

وی از مسوولان کشور خواست با تدوین برنامه های منطقی برای اصلاح قیمت ها از این صنعت استراتژیک که می تواند در شرایط امروز ایران و قطع وابستگی های نفتی کمک شایانی به اقتصاد کشور کند حمایت بیش تری کنند.

رضایی با قدردانی از انگیزه، تلاش و همت مدیرعامل ایران خودرو گفت: دکتر مقیمی به شایستگی توانسته این گروه بزرگ صنعتی را مدیریت کرده و آن چه امروز در این مجموعه خودروسازی شاهد هستیم حاصل غیرت، خلاقیت و توان مدیران، مهندسان، کارشناسان و صنعتگرانی است که شبانه روز برای تحقق اهداف این پروژه کوشیده اند، البته شبکه تامین و سازندگان دخیل در پروژه k132 نیز تا امروز کم نگذاشته و متعهدانه پای کار هستند و مطابق زمان بندی تعیین شده پیش آمده اند و امیدواریم محصول نهایی این پروژه که یقینا می تواند خواسته قشر بزرگی از مردم کشور را تامین کند در زمان مقرر به تولید انبوه رسیده و روانه بازارشود.
نظرات بینندگان