arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان تعزیرات: بر بازار مرغ و تخم‌مرغ متمرکز شده‌ایم / با اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار مشکل داریم

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بخشی از التهابات بازار خودرو در ابتدای امسال برطرف شده و قرار است وزارت صنعت طی فرآیندی اختلاف قیمت کارخانه تا بازار را تعیین کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بخشی از التهابات بازار خودرو در ابتدای امسال برطرف شده و قرار است وزارت صنعت طی فرآیندی اختلاف قیمت کارخانه تا بازار را تعیین کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، یاسر رایگانی امروز در حاشیه تکریم و معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار خودرو اظهار داشت: بخشی از التهابات ابتدای امسال در بازار فروش خودرو با توزیع بیشتر محصولات خودروساران برطرف شده است.

وی گفت: براساس گفته‌های وزارت صنعت قرار است یک میلیون و 200 هزار خودرو در کشور تولید شود که انتظار داریم اولا این خودروها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و همچنین نحوه توزیع آن به گونه‌ای باشد که در تمامی ماه‌های سال خودرو به بازار عرضه شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار و تاکید بر شفافیت آن بیان کرد: قرار شد وزارت صنعت فرآیندی را برای تعیین اختلاف خودرو در بازار طراحی کند تا دست سازمان تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی کننده، باز باشد.

رایگانی در ادامه درباره افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در روزهای اخیر گفت: ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را کیلویی 15 هزار تومان و تخم مرغ را شانه‌ای 18 هزار تومان قیمت‌‌گذاری کرده ‌که متناسب با وزن شانه تا 21 و 22 هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای کنترل بازار و نظارت بیشتر گشت‌های مشترک را بر بازار مرغ و تخم مرغ متمرکز کردیم تا مردم دغدغه کمتری داشته باشند.

 

نظرات بینندگان