arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۹

وزارت امورخارجه: منافقین یک فرقه ترور و وحشت هستند

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت" هفته حقوق بشر آمریکایی" در توییتی نوشت: منافقین قطعا یک فرقه ترور و وحشت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت" هفته حقوق بشر آمریکایی" در توییتی نوشت: منافقین قطعا یک فرقه ترور و وحشت هستند.

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه و به مناسبت" هفته حقوق بشر آمریکایی" در توییتی نوشت: منافقین قطعا یک فرقه ترور و وحشت هستند.

وزارت امور خارجه در این توییت افزود: اروپا خانه این موجودیت یاغی و پول مالیات دهندگان آمریکایی تامین کننده قساوت های این گروهک فاسد است.

وزارت امور خارجه تاکید کرد: هر دو در کشتار ایرانیان بی گناه از سوی منافقین دست دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آمریکا و اروپا را حامی جنایات منافقین خواند که دستشان به خون قربانیان این فرقه تروریستی آلوده است.

سید عباس موسوی با انتشار تصاویر شهداری انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ نوشت: ۳۹ سال پیش در چنین روزی آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و ۷۲ تن از چهره‌های بلندپایه به وسیله فرقه تروریستی تحت حمایت آمریکا و صدام منافقین (مجاهدین خلق) ترور شدند. منافقین از آن زمان در حمایت آمریکا و اروپا باقی مانده و مجال یافتند تا بیش از ۱۰ هزار ایرانی را به نحوه وحشتناکی کشته و معلول کنند.
خون آنان بر دستان حامیان منافقین تروریست است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه پیشتر و در واکنش به انتشار گزارش سالانه کشوری تروریسم از سوی آمریکا تاکید کرد که ایرانیان هم قربانی و هم قهرمان مبارزه با تروریست‌هایی هستند که از سوی آمریکایی‌ها ایجاد و حمایت شده‌اند.

دکتر سیّد محمد بهشتی هفتم تیر ۱۳۶۰ خورشیدی در دفتر حزب جمهوری اسلامی همراه با شماری از یاران و همفکرانش بر اثر انفجار بمب به شهادت رسید.

نظرات بینندگان