arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۹

لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار می‌شود؟

اخبار متناقضی در مورد برگزاری پلی‌آف لیگ برتر فوتسال منتشر شده و هنوز مشخص نیست که این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخبار متناقضی در مورد برگزاری پلی‌آف لیگ برتر فوتسال منتشر شده و هنوز مشخص نیست که این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر.

به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان لغو شد اما با صدور مجوز برگزاری برخی از مسابقات از جمله فوتبال و فوتسال، مسئولان سازمان لیگ تصمیم بر برگزاری مسابقات بانوان گرفتند و قرار شد که تیرماه برگزار شود اما با این حال این تاریخ یک بار به تعویق افتاد.

به تازگی اخباری مبنی بر اعلام پایان لیگ فوتسال بانوان منتشر شده است که از سوی فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته مسابقات فوتسال بانوان تکذیب یا تایید نشده است اما فاطمه شریف و عاطفه رضایی سرمربیان تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان که در مرحله پلی‌آف بانوان حضور دارند به ایسنا اعلام کردند که فدراسیون فوتبال و شهرزاد نصیری(مسئول کمیته مسابقات فوتسال بانوان) به دنبال برگزاری مسابقات باقی مانده هستند.

رضایی به ایسنا گفت: "حدود نیم ساعت پیش با خانم نصیری صحبت کردم و او به ما گفت که مسابقات برگزار می‌شود. از شنبه(۱۴ تیر) تمریناتمان را آغاز می‌کنیم و اولین مسابقه سوم مرداد برگزار می‌شود."

نصیری به عنوان مسئول کمیته مسابقات هنوز در مورد برگزاری لیگ اظهار نظر نکرده است و باید دید که تصمیم مسئولان بر برگزاری مسابقات است یا لغو آنها. دیدار رفت از مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان ۳۰ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد که بر اساس آن دیدار تیم‌های ساپیا تهران و ملی‌حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم اهواز و بازی مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نظرات بینندگان