arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۲۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

علوم پزشکی لرستان: از سن ۶۰ سال به بالا تعداد فوتی‌های کرونا، تصاعدی بالا می‌رود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سنین بالا میزان مرگ و میر بالاتر بوده و از سن ۶۰ سال به بالا تعداد فوتی‌های کووید ۱۹ تصاعدی بالا می‌رود. وی ادامه داد: تاکنون ۹۶۹۵ لرستانی به کرونا ویروس مبتلا و ۲۲۰ نفر نیز فوت کردند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سنین بالا میزان مرگ و میر بالاتر بوده و از سن ۶۰ سال به بالا تعداد فوتی‌های کووید ۱۹ تصاعدی بالا می‌رود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا نیکبخت امروز دوازدهم تیرماه در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان در بیماری کووید ۱۹ وضعیت قرمز دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۹۶۹۵ لرستانی به کرونا ویروس مبتلا و ۲۲۰ نفر نیز فوت کردند.

نیکبخت با بیان اینکه در ۱۰ شهر استان وضعیت قرمز است، تصریح کرد: در بروجرد و ازنا بالاترین میزان ابتلا به این ویروس را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۱۶۴ تخت ICU در استان داریم.

وی با بیان اینکه در سنین بالا میزان مرگ و میر بالاتر بوده و از سن ۶۰ سال به بالا تعداد فوتی‌های کووید ۱۹ تصاعدی بالا می‌رود، افزود: در حال حاضر با کمبود تخت ICU در استان مواجه‌ایم و از وزیر راه وشهرسازی درخواست داریم ۵۰ تخت را به استان اختصاص داده و در عین حال این استان را به عنوان معین لحاظ کنند.

نیکبخت گفت: برای تخت‌های ICU به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است؛ در بیمارستان‌های شهدای عشایر، شهید رحیمی، آیت‌الله بروجردی فضای لازم را برای نصب تخت‌های ویژه داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: هم اکنون در هر بیمارستان یک بخش را به بیماران مبتلا به کرونا ویروس اختصاص داده‌ایم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
کاش برای بازنشستگی افراد شصت سال به بالا که بیماری زمینه ای دارند تسهیلاتی در نظر می گرفتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
وقتی در کشور در 4 خرداد دوباره سیر صعودی در پیش گرفت بروید تصمیمات حکمرانان را در روزهای قبل و توصیه انان را بررسی کنید و به طبع ان عادی کردن شرایط برای مردم
نظرات بینندگان