arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۴ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فروش ۳۰ درصد سهام عدالت برای مالکان مستقیم آزاد شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۰

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.

آمریکا سامانه پاتریوت را در منطقه «الخضراء» بغداد آزمایش کرد
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۱

منابع عراقی گفتند شنیده شدن صدای چندین انفجار در بغداد ناشی از عملیات آمریکا در آزمایش سامانه موشکی پاتریوت بود که در مقر سفارت آمریکا در منطقه الخضراء مستقر شده است.

واکنش لندن به نامه اخیر ظریف؛ ایران تعهدات برجامی را اجرا کند
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۰

وزارت خارجه انگلیس با ادعای پایبندی به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵، خواستار اجرای تعهد‌های برجامی از سوی ایران شد.

اعلام رسمی سعادتمند؛ استقلال قطعا به جم نمی‌رود
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۲

با مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر استقلال، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که اعضای این تیم قطعا به شهرستان جم اعزام نمی‌شوند.

نتایج یک نظرسنجی جدید: ۴۶ درصد مردم معتقدند صداوسیما واقعیت جامعه را منعکس نمی‌کند
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱

یافته‌های نظرسنجی درباره میزان استفاده مردم از رسانه‌های مختلف نشان می‌دهد ۴۵.۸ درصد پاسخگویان بیشتر از صداوسیما، ۳۱.۲ درصد از شبکه‌های اجتماعی مجازی، ۱۰.۳ درصد از سایت‌های اینترنتی، ۶.۹ درصد از شبکه‌های ماهواره‌ای و ۱.۳ درصد از روزنامه‌ها و مجلات استفاده می‌کنند.

متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور منتشر شد / از ماجرای خروج آمریکا از برجام تا بحث مسکن و وضعیت اقتصادی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۱

متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور در خصوص مسائل اقتصادی موجود در کشور از جمله از هم‌گسیختگی بازار مسکن، خودرو، تورم و ارز را منتشر شد

وزارت‌کشور: ماسک‌زدن در ناوگان حمل ‌و نقل عمومی سراسر کشور اجباری است
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۱

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اعلام کرد: به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو از صبح فردا ملزم به استفاده از ماسک هستند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۴ تیر ۹۹: با فوت ۱۴۸ نفر دیگر، مجموع جانباختگان به ۱۱۴۰۸ نفر رسید / افزایش تعداد مبتلایان به ۱۹۸۹۴۹ نفر / ۹ استان در وضعیت قرمز
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۸

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

تاجگردون: خبرگزاری‌های «فارس» و «مهر» از بودجه عمومی مملکت پول می‌گیرند
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۷

غلامرضا تاجگردون، نماینده منتخب گچساران، می گوید خبرگزاری‌های فارس و مهر از بودجه عمومی کشور و از ردیف‌بودجه‌هایی که فقط او می‌داند، پول می‌گیرند.

نظام وظیفه: تا اطلاع ثانوی مدت آموزش سربازی یک ماه است
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۲

سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش،کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

وزارت نفت: ۶۸ درصد بدهی گازی به ترکمنستان مربوط به دولت احمدی‌نژاد است
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۷

کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت درباره شایعاتی مبنی بر جریمه ایران در پرونده واردات گاز از ترکمنستان خبر داد: ۶۸ درصد مجموع بدهی انباشتی شرکت ملی گاز با سود متعلقه به آن در زمان قطع گاز به اصل و فرع بدهی انباشتی تا قبل از شهریور ماه ۱۳۹۲ مربوط است.

روحانی: از فردا استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده جمعی الزامی است / کارمندانی که ماسک نزنند، غیبت می‌خورند / ارائه خدمات به ویژه در بخش های دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است / مشاغلی که پروتکل های یهداشتی را رعایت نکنند پس از تذکر، یک هفته تعطیل می شوند
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۶

رئیس جمهور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات را برای مقابله با کرونا ضروری دانست و با درخواست مجدد از مردم برای همراهی و همکاری تاکید کرد: از فردا استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده جمعی، الزامی است.

انتقاد محسن هاشمی از روحانی: آنطور که ظرفیت داشت در انتخابات تاثیرگذار نبود
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۰

محسن هاشمی در خصوص انتخابات اخیر مجلس گفت: رییس جمهور هم به نظرم آنطور که ظرفیت داشت در این انتخابات تاثیرگذار نبود. او می توانست در بخش ردصلاحیت‌ها بهتر عمل کند، همانطور که آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس چهارم وپنجم، با رایزنی و مذاکره توانست بخشی از رد صلاحیت‌ها را بازگرداند اما زمانی که رییس جمهور در تریبون تند صحبت می‌کند، عملا قدرت رایزنی و تاثیر گذاری‌اش در مذاکرات را کاهش می‌دهد و شائبه کسب محبوبیت ایجاد می‌کند.

حاجی دلیگانی به کرونا مبتلا شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه، از ابتلا "حسینعلی‌ حاجی ‌دلیگانی" نماینده شاهین شهر و میمه به کرونا خبر داد.

وی افزود: حال عمومی حاجی‌دلیگانی مساعد بوده و در قزنطینه ‌خانگی به‌سر می‌برد.

درخواست ایران برای فعال شدن مکانیسم ماشه برجام
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۳

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید نامه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دریافت کرده که در آن ایران درخواست کرده است مکانیسم حل اختلاف که از آن به عنوان «مکانیسم ماشه» یاد می‌شود، فعال شود.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۷

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان