arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۹

سه وزیر این هفته در جلسه علنی مجلس حضور می‌یابند

وزیران امور خارجه، بهداشت درمان وآموزش پزشکی و صنعت معدن و تجارت این هفته در جلسه علنی مجلس حضور خواهند یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیران امور خارجه، بهداشت درمان وآموزش پزشکی و صنعت معدن و تجارت این هفته در جلسه علنی مجلس حضور خواهند یافت.

جلسه هفتگی مجلس درحالی فردا یکشنبه بعد از تعطیلی یک هفته‌ای برگزار می‌شود که در مهمترین دستور جلسه محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در صحن علنی حاضر خواهد شد و درباره مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی در سال جهش تولید، گزارش خود را ساعت ۸ صبح روز یکشنبه قرائت خواهد کرد.

پیش از این شورای امنیت سازمان ملل متحد دهم تیرماه (۳۰ ژوئن) برای بررسی نهمین گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره آخرین وضعیت اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ این شورا به صورت مجازی و آنلاین تشکیل جلسه داده بود. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در صحبت‌های خود از مواضع نظام به طور مستدل دفاع کرد .

همچنین ساعت ۹ صبح همین روز نیز سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد عملکرد آن وزارتخانه در سال جهش تولید گزارش خود را به نمایندگان مردم ارائه خواهد داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه درباره عملکرد این وزارتخانه به ویژه درباره مقابله با ویروس کرونا به مجلس‌ها گزارش می‌دهد.

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان درمورد تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار، گزارش کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه غلامرضاتاجگردون نماینده گچساران و انتصاب رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با پیشنهاد هیات رئیسه از دیگر برنامه‌های نمایندگان در دستور هفتگی مجلس در این هفته است.

نظرات بینندگان