arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۷۸۹
تعداد نظرات: ۱۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

احمد توکلی: با استیضاح روحانی موافقم

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سئوال از روحانی که اخیرا مطرح شده است گفت: بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موافق هستم. رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سئوال از روحانی که اخیرا مطرح شده است گفت: بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موفق هستم. رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است.

به گزارش انتخاب، «نامه نیوز» در خصوص طرح سئوال از رئیس جمهور با احمد توکلی گفت‌وگویی داشته است که در ادامه می‌خوانید:

بیشتر بخوانید:

سوال: طرح سئوال از رئیس جمهور را در مقطع کنونی درست می دانید؟

سئوال و استیضاح برای یک جامعه مردم سالار امری عادی است و باید آسان تر از آب خوردن باشد. هر کسی کار اجرایی می کند امکان دارد خطا کند، اگر خطا کرد باید بازخواست شود. منزه بود باید تشویق شود و اگر منزه نبود باید توبیخ شود. متأسفانه ما با تابوکردن برخی مسائل مثل طرح سئوال از رئیس جمهور یا استیضاح، از آنها فرار می کنیم. اشکالی ندارد که رئیس جمهور بیاید مجلس و به سئوالات نمایندگان پاسخ منطقی دهد.

آیا در یک ماه از آغاز کار مجلس یازدهم طرح سئوال از رئیس جمهور موضوعیت دارد؟

بله، صد در صد موضوعیت دارد چون رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است. هر کشوری در دنیا به بحران ارزی می خورد کاهش ارزش پول ملی اش بین 25 تا 50 درصد می شود اما در ایران وضعیت فاجعه است.

کاهش ارزش پول ملی، از هم گسیختگی بازار مسکن و خودرو، اشتباه استراتژیک درباره برجام، عدم پرداخت وام جبران خسارت کرونا و سرنوشت مبهم دلارهای 4200 تومانی، 5 محور این طرح سئوال هستند، این در حالی است که دولت می گوید بر اثر تحریم ها فروش نفت به کمتر از 100 هزار بشکه در روز رسیده و کاری از دستش بر نمی آید، به نظر شما طرح سئوال از رئیس جمهور نتیجه ای هم خواهد داشت؟

دست دولت اول بسته نبود. 100 بار به آقای روحانی گفتند که دستت بسته می شود اما او اعتنا نکرد. وقتی بحران ارزی به وجود می آید تولید به شدت سرکوب می شود. زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد قیمت دلار 3.5 برابر و در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی قیمت دلار 6 برابر شد. در این وضعیت بنگاه های اقتصادی چون نمی توانند برای تهیه مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز خود تأمین منابع را با ریال انجام دهند، ناگزیر تعطیل می شوند. اگر می خواستند این اتفاق نیفتد باید سریع دلار به بازار تزریق می کردند تا عطش بازار بخوابد و جلوی سوداگری گرفته شود. البته این برای کشورهایی است که حجم قابل توجهی ارز در اختیار برای مداخله در بازار داشته باشند. کاری که مکزیک در زمان پیمان «نفتا» و کره جنوبی در سال 97 کردند. البته اگر کشوری منابع لازم را برای پمپاژ ارز به بازار نداشته باشد باید طرف تقاضا را کنترل کند و اگر نشد باید طرف تقاضای ارز را اداری کنترل کند. کما اینکه این کار در زمان جنگ انجام شد.

دولت موضوع را جدی گرفت و با عقل و تدبیر در کنترل بازار موفقیت به دست آورد. حالا در این شرایط که دولت می گوید «دستش بسته است»، سئوال اینجاست که دستش در سال 97 بسته نبود. دولت از 21 فروردین 97 تا اواسط مرداد همان سال 18 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی را با عنوان تهیه کالاهای و نیازهای اولیه جامعه و 65 تن طلا را با تزریق به بازار بر باد داد این کار چه معنایی داشت؟ در واقع خودش دست خودش را خالی کرد. نمی گوییم خیانت کردند اما این کار مصداق بارز خیانت بود.

امروز دولت باید در اخذ مالیات هایی که حق مردم است جدیت به خرج دهد. امسال مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که 100 هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهیم داشت، مجلس برای جبران کسری بودجه منبع قابل تأمین پیشنهاد کرد. البته با وجود کرونا تأمین این میزان کسری بودجه برای دولت سخت است اما در سختی ها باید دست مردم را گرفت وگرنه در خوشی ها که خود مردم بلد هستند خوشی کنند. دولت باید دست از سیاست کج روانه سیاسی خودش بکشد و جلوی افزایش وحشتناک قیمت ارز را بگیرد.

معتقدم باید مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن، ارز، خودرو و سکه وضع شود. قیمت مسکن در دولت های دوازدهم و سیزدهم سه بار جهید، قیمت های امروز اجاره بها به شدت دارد آستانه تحمل مردم را پایین می آورد. من که احمدی توکلی هستم با این همه اعتبارم فشارهای زیادی را برای تهیه پول اجاره مسکن یکی از فرزندانم باید تحمل کنم که هنوز هم توانستم آن را پر کنم، آن کسی که کارمند ساده است چه باید بکند؟

در مجموع شما موافق طرح سئوال از رئیس جمهور در مقطع کنونی هستید؟

با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موفق هستم. باید این سئوال انجام شود شاید تنبه پیدا کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۳۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
29
61
کی موافق نیس؟ همه موافقن.
پاسخ ها
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
لابد امثال توکلی رصایی جلیلی و...بیان رو کار؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
همین لولوهایی که ساختین شرف دارن به پهلوون پنبه‌هاتون
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
این مثلا تندروهای سابق که ترمز بریده بودند، البته مال زمانی که کنار گود هستند ولی وقتی نزدیک آتش شدندخواهیم دید در این شرایط عجیب و غریب با آن به اصطلاح اصلاح طلب و میانه تفاوتی نخواهد داشت جز تفاوت در پیگیری منافع شخصی
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
باید همه این پیر مرد های نادان رو بذارن کنار وحتی اجازه دست فروشی در کنار خیابان هم بهشون ندهند از نیرو های جوان و تحصیل کرده در دانشگاه های داخلی رو بیارن سر کار تا کاری برای تمام اقشار انجام دهد.نه تحصیل کردهای در خارج از کشور که سختی و بدبختی های مردم را احساس نکرده اند.و همیشه با شکم سیر وبدون هیچ دغدغه‌ای شب سر به بالش میگذارند
توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شما مگه سر و ته پیازی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
31
36
ظاهرا زمان آقای احمدی نژاد رو ایشون فراموش کردن.
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
خجالت بکشین. فقط همین. دلار 3 تومنی رو کردین 21 تومن. بسه. صحبت نکنین. اصلا صحبت نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
مگه روحانی کرده ۲۱تومن
سیاست غلط مجلس در همین مدت کوتاه و اشتباهات در عدم تصویب fatf ، ۴۰ سال مرگ گفتن باعث بدبختیه
اینکه فقط روحانی رو مسئول بدونیم هم بی انصافی هم ابلهانه هم بی خردیه که از امثال دوستان سایه نشین بر میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
حرف نزن بابا همین احمدی نژاد خونه دارمون کرد دلار شد ۲۳ تومن گازوئیل هفته بعد میخواد گرون بشه بابا مردیم بسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
31
33
یک ملت موافق است .سایت انتخاب تو که طرفدار لیبرالیسم هستی کامت من را منتشر نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
5
14
دولت سیزدهم؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
13
35
اگر لاریجانی و مجلس قبلی به مردم خیانت نمی کردند جلوتر از این جلو گرانی و ... گرفته می شد . حالا آقای باهنر و دار و دسته اش که هیچی نمی فهمند هی بگویند لاریجانی لیاقت رییس جمهوری را دارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
17
42
احمد توکلی چکاره است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
احمد توکلی یکی مثل بقیه
ربلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
21
38
اصلا تو چه کاره هستی که مخالف یا موافق نه سر پیازی نه ته پیاز خودت که در این چهل عرضه هیچ کاری را نداری یک دکتری هم زورکی از انگلیس گرفتی که حتی یک انگلیس هم حرف نمی توانی بزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
نه که ....عین بلبل حرف می‌زنه
پارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
لطفا حرف مفت نزن ادم پاک و خوبیه چون سالها شب و روز پنهان و اشکار مواظب بودیم
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ربلای عزیز، توجه داشته باش که مدرک دکتری رییس جمهور محترم هم از دانشگاهی در انگلستان و همین چند سال قبل اخذ شده است.
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
22
44
اقای روحانی رو ول کنی تا سال دیگه مملکت رو ول کرده داخل پرتگاه اقای روحانی با رفتنت همه رو خوشحال کن
پاسخ ها
Samo
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ن عزیزم چ خوش خیالی...سااال دیگه!!!اون بمونه نهایت۶ماه دیگه ادم ادم میخوره از گشنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
12
42
اقای توکلی مردحرف نه مرد عمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
سلام اقای دکتر توکلی من میدانم که شما جزء 100 نفر اول پاکیها هستی چون سالها از نزدیک دیدم ولی بدانید 90 درصد بد بختی کشور از سال 88 به بعد بود و دلیلش هم وجود اقای لاریجانی و اقای .....بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
13
52
این آقا همانی است که در مجلس هفتم با افزایش سالیانه بیست درصدی بنزین مخالفت کرد ولی با روی کارآمدن دولت احمدی نژاد....گرفت و بنزین هفت برابر شد. کسی که باید پاسخ گوی تصمیمات غلط خود و طیف خود باشد اکنون مدعی دولتی است تحت شدیدترین تحریم های آمریکا قرار دارد.
محسن قناویزچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
17
39
جناب توکلی اگر فرد دیگری رئیس جمهور را متهم به نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه میکرد جای تعجب نبود اما صادر شدن اینگونه اظهارات پوپولیستی از شما که از سال 57 تاکنون در حاکمیت و سمت های مختلف حضور داشتید پذیرفتنی نیست. اولا رئیس جمهوران کشور از ابتدا تاکنون طی فرایند قانونی و گذر از فیلترهای متعدد و با رای مستقیم ملت برگزیده شدند که حکم آنان توسط رهبر انقلاب تنفیذ شده است. ثانیا کسی ادعای عدم خطا از سوی دولتها را در گذشته و حال و آینده ندارد. اما نکته آنست که آیا واقعا نظر رهبر انقلاب هم همین است که کشور در لبه پرتگاه قرار دارد یا خیر ؟ تاکنون که چنین نظری از سوی رهبر انقلاب و حتی قوای مقننه و قضائیه صادر نشده و سوال اینست که شخص شما با کدام استدلال به این نتیجه رسیده اید ؟ حتی اگر نظر شما را بپذیریم که کشور در لبه پرتگاه قرار گرفته چگونه است که این رئیس جمهور است که یکه و تنها کشور را به لبه پرتگاه کشانده پس دیگر روسای قوا و مسئولین کشور چه نقشی داشته اند و چگونه است که هنوز هم احساس خطر نمیکنند ؟ النهایه آیا استیضاح رئیس جمهور میتواند کشور را از لبه پرتگاه نجات دهد ؟ آقای توکلی واقعا دستمریزاد
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
کلا دیگه هیچ کس هیچ کدومتون قبول ندارن قبلشم نداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
آقای قناویزجی نمیدونم چطوریه که هر وقت گند میزنید یادتون یه رهبری هم هست. وقتی جناب رئیس جمهور همه کارهاش خلاف فرموده رهبره
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
من هم موافقم دقیقا هر لحظه به پرتگاه نزدیک تر می‌شویم ولی با در دست گرفتن قدرت اجرایی توسط همفکران ایشون قبل پرتگاه کل ملت یا از شدت گرسنگی و عصبانیت و... می‌میرند یا شاید در اعتراض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
22
37
آخه تحمل ندارند تا سال دیگه صبر کنند دلشون برای دولت احمدی نژاد و بند هفت سازمان امنیت، تنگ شده ...
پاسخ ها
Samo
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دولتروحانی خوبه؟احتمالا تو هنو جیبت پره یا هنو قصد نداری برا دخترت جهاز بخری و برا پسرت زن بگیری ک خونه بخره پ ببند تا توی این شرایط بیای
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
22
35
این رِیس جمهور بی عرضه است
پاسخ ها
یار ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
...خوش به حال تو که با عرضه ایی ....
فz
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
واقعا اقای روحانی ماروبایک خداحافظی خوشحال کن ....من مانده ام دیگ چیزی هست ک گرون نشششششششده .....کشور داره نابود میشه
سینا
|
Switzerland
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
10
38
اقای توکلی همه شما در به وجود امدن وضع موجود دخیل هستید.........
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
پس چی که همشون دست دارن دونه ب ونشون تو وضعیته مملکت و مردم دست دارن دیگه خسته شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
23
شما که کلا برای زمین زدن مخالف همیشه موافقید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
11
28
آیا با استیضاح احمدی نژاد هم موافق بودید
آقای توکلی سایت شما (الف) بیشترینن توهین ها و اخبار جعلی را علیه دولت ارائه میدهد. با استیضاخ خودتان چی موافقید
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اصولگراها شاید بدتر باشند ولی اصلاح طلبها خیلی بی..... چون دم از مردم میزنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
8
45
یکی از مصیبت های این کشور بعد از انقلاب همین آقای توکلی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
دونه ب دونشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
5
33
شما فقط حرف زدن بلدی در موقعی نماینده بودی چه کردی مردم قبولت ندارند چون به شما رای ندادند
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
یکی یکی. دشون خدا سرشاهده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
11
30
اقای توکلی زمان احمدی نژاد که به گفته خودتان دلار 3/5بابر شد
ان روز چی با استیضاح وتنبیه ایشان موافق بودید
یا سکوت را ترجیح دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
آقای محترم دکتر احمدی نژاد قیمت رو سه برابر نکرد بلکه احتکار ارز توسط اون خدا بیامرز باعث شد دلار سه برابر شه
دکتر احمدی نژاد با کاغذ پاره اعلام کردن تحریم، اثر تحریم رو یکجا نابود ‌کرد. متاسفانه امثال شما چشم تان را بر حقایق بسته اید. ۱۶ سال کشور را هاشمی و خاتمی تا سقوط پیش بردند. دکتر احمدی نژاد در عرض ۴ سال، تمام سیاست های بی فکری و خائنانه اون دو نفر را جبران کرد اما زمانی که به برداشت رسید، دار و دسته اون دو نفر که باطن شون برای همه مردم به جز اقلیتی که به دنبال بی بند وباری ان رو شده بود، از هر سلاح آشکار و مخفی استفاده کردن و دولت پاکدست، صادق و خدمتگذار دهم را به زمین زدن.
امروز امثال شماها با بستن چشمانتان به مخالفت با جناب دکتر احمدی نژاد می پردازید در تک به تک جنایات اون دو رییس جمهور اسبق شریکید.
خود دانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
38
تمام مشکلات کشور حاصل باند بازی ، پارتی بازی، نصب افراد ناتوان صرفا به خاطر سهمیه و وابستگی می باشد، دانشمندان ما در خانه و .... سر کارند، این مورد تا نابودی کشور ادامه می یابد.
پاسخ ها
پروین رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
احسنت به شما مملکتی که همش دنبال سر کار گذاشتن خنگولا هست وبه کنکور وریاست وبرنامه ریزی برا مملکت وملت همش مواظب جایگاه بالا رفته های بی منصب وبه ناحق ونالایق وناتوان هست ودر ادامه واستحکام این مسئله هم تمام همت وتلاش خودرا صرف میکند ومیکوشد تا همچنان سهمیه .......چی وچی واسه استخدام وبه کار گماشتن بده معلومه دنبال پیشرفت جامعه نیست دنبال کلاه خودش ونو بادنبره وجایگاه خودشون و از دست ندن وچقدر جونای ملت به هر بهانه ای چ در داخل کشور چ خارج برای هیچ دارن از بین میرن کسی نیست احساس مسئولیت کند ودلش بحال مادرا وخانواده این ساده لوحان بسوزد .واینقدر مردمو به کشتن نده مهم فقط خودشونن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
27
شكر خدا كه صلاحيت نداريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
27
تو کل زندگیت تونستی یه فرموا القتصادی در حد کلان بدی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
29
ببخشید ولی خیلی پررویید.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
7
38
بیسوادتر و بی منطق تر و در عین حال از خود راضی تر از توکلی در میان سیاست مداران ایران وجود ندارد. همه می دانند که وی حتی ظرفیت اداره یک روزنامه آنهم با سوبسید سنگین دولتی را نداشت. ولی وقتی ادعا می کند زمین و زمان را بهم می دوزد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
11
43
بدلیل عدم تصویب fatf که شما در مجمع معطلش کردید ایران دچار مشکل انتقال پول (دلار)به کشور شد و نتیجه این شد که می بینید و حالا روحانی باید استیضاح بشه عجب کمدی خنده داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اول بیا هزینه فایده برجام رو حساب کن تا برسیم به تف سربالای بعدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
25
سلام. ایشان حرف بی حساب زیاد میزنند. وقتی نفهمند به نفع نظام و مملکت و مردم داری چه امری درست است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
8
30
این آقای توکلی مثل نخود آش هست همه جاخودشه رو قاطی میکنه تو اگر کاری بلد بودی چرا دوران نمایندگی مجلس که چنددوره هم بودید انجام ندادی که حالا میایی ومیخواهی فقط توفضای رسانه ای کشورباشی با انجام مصاحبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
7
20
به نظرم خودش هم نمیدونه چی میگه. شبیه هزیان گویی و پریشان اندیشی هست. میگه دولت باید ارز پخش کنه در بازار. مثال کره جنوبی و مکزیک رو هم میزنه. میگیم باشه قبول. بعد میگه چرا سال 97 ارز توی بازار پخش کرد و دستش رو خالی کرد؟؟؟ واقعا این آقا اقتصاد خونده؟؟ البته سنش هم بالا رفته بنده خدا
بعد خودش داستان کرونا رو میگه و کاهش فروش نفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
32
من هم موافق استعفای آقای روحانی هستم.دلم میخواهدسکان کشوربدست آقای توکلی هم بندسابقم بیفتدتاببینیم چندمرده حلاج است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
14
19
تمام مردم شهرستانها موافقند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
10
27
تمام ویرانی کشور از جناح شماست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
7
18
من نمی دانم چه کسی به شما گفته اقتصاد دان. سال ها کار اداری هم ظاهرا چیزی اضافه نکرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
21
من جای روحانی بودم استعفا می دادم . کلید را به توکلی پرمدعا می دادم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
ن بابا مرسی اینا دیگه نه کلا رای که نمیدیم
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
صبح عالی بخیر! کلیدی در کار نیست، تو قفل شکسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بازی ک نی کلیدو بده یکی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
استفاشو بده مارو خلاص کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
8
21
چقدر من از این بدم میاد خدایا!
خودش دهه هفتاد با ایل و تبارش اونم با هزینه دولت ایران پا شده رفته انگلیس درس خونده بعد حالا طلبکارم هست!
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کدوم درس ،درس کجا بود ،
م.ر.
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
24
ما هم با استیضاح موافقیم، خود شیخ حسن هم موافقه، چون تو این اوضاع از زیر بار این مسئولیت فرار میکنه.
اما اگر کسی کشور را به لبه پرتگاه برده، حتما شما و بقیه به اصطلاح اصول گرایان هم سهم دارید. عادلانه نیست این افتخار فقط برای شیخ باشه.
بیچاره مردم....
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
21
30
بیش از هشتاد درصد مردم خواهان استیضاح و برکناری روحانی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
18
تو همیشه گوشه ای از بازی برای ادرس غلط دادن بودی . دستت از خیلی وقت پیش برای مردم رو شده است
رضا سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
13
19
باسلام ، با توجه به اینکه دولت و کابینه پیر و خسته اش کشور را به لب پرتکاه کشونده ، و حرکات نا شایستی در خصوص فشار عمدی و آگاهانه همچون دفن دهها تن جوجه و بلافاصله افزایش بیش از صددرصدی مرغ ، سکه ، دلار ، رها کردن بازار ، جلوگیری از نظارت بر بازار و بی توجهی تمام به معیشت مردم ، واجب است استیضاح رئیس جمهور لحظه ای عقب نبفتد
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
چشم بهش میگم!
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
19
اشخاصی مثل توکلی وامثالهم که کار اجرایی نکردند ونشسته اند واز دیگران ایراد میگیرند وخود را مبرا ودیگران رو مفسد میخوانند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
پیری و خستگی فقط برای دولت نیست،حواستون باشه
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
5
22
باا اخراج شما هم موافقم توکلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
15
نظر تو مگه مهمه
ناشناس خودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
12
20
همه ملت از برکناری روحانی استقبال می کنند باید هم برکنارشود
پاسخ ها
یار ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
همش زیر سر شما ناشناس هاای خودیه ....
پیام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اشتباهی مثبت دادم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
زیرسرناشناس های خودی نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
18
همه ش فكر ميكردم چرا جناب محسن رضايي و جناب احمد توكلي وجهه اي بين مردم ندارند، علت تغيير آني نظرات دوستان با تغيير شرايط است . ارجاع ميدهم به نظرات "آيت الله جنتي" در خصوص "مرحوم آيت الله منتظري" قبل از عزل و بعد از عزل . تاريخ شفاهي و مكتوب دهه 60 يك گنجينه براي همه ادوار انقلاب عزيز اسلامي ايران است . باشد كه درس گيريم و خدا را فراموش نكنيم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
18
فسیل شدین دیگه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
22
ادم های بیسواد و پر ادعا
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
32
توکلی می گوید : «رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است.»کیست که نداند کدام سیاستی و از سوی چه کسانی مملکت را به این روز و حال رسانده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
برجام ... میتونی بفهمی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
34
آقای توکلی
چرا آدرس غلط می دهید....؟؟!!
چرا نمی پذیرید بی اعتمادی جامعه به کلیت حاکمیت عامل اصلی بحران های کنونی است....؟؟!!!
وقتی با خروج آمریکا از برجام مردم جهت حفظ ارزش سرمایه های خودسان به بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و مسکن هجوم می برند، به این دلیل اصل که هیچ چشم انداز روشنی از آینده ندارند....؟! چرا به جامعه چنین چشم اندازی القا شده است....؟!
عزیز اقتصاد دان!!؟؟، مردمی را بیش از 40 سال، گریزان از کار مولد با کار مفید روزانه 1 الی 2 ساعت کرده اید..... میخواهید این مردم به سمت تولید و سرمایه گذاری در تولید سوق پیدا کنند....؟؟!! اقتصاد ایران 40 سال است شده است "خلق پول بدون کار مفید و زحمت"....؟؟!! ابتدا بروید این بانکداری به لصطلاح اسلامی بدون ربا که سرتاسرش رباخواری است، درست کنید، به سراغ گردن کلفت هایی بروید که سالیانه 100 هزار میلیارد تومن فرار مالیاتی دارند... مردم عادی و طبقه کارمند که مالیات شان را قبل از گرفتن دستمزدهایشان پرداخت می کنند....؟؟!!
بنده یک سئوال و درخواست از شما دارم.....
بیایید یکبار شده باهم صادق باشیم....
سیاست کلان خارجی کشور را به رفراندوم بگذارید؟
هرچه مردم گفتند....
بنده که طرفدار مذاکره هستم میپذیرم، شما که مخالف مذاکره هستید، میپذیرید؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
بی اعتمادی به کل حاکمیت با رای 24 میلیونی بذار 3 سال از اون رای بگذره کوچه علی چپ نزدیکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
احسنت، باید بالاخره از بلا تکلیفی خارج شویم یا مذاکره و گفتگو یا جنگ و... تا ابد که نمیشه کجدار مریض رفتار کرد و یک عده مفت خور سرمایه دار با استفاده از این وضعیت پول خود را هر روز به دلخواه در یک بازار به کار بندازند و روان جامعه را به بازی بگیرند
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
15
هیچ کدام شماها به درد این مردم نمی خورید فقط شعار میدین شما هم از اونا بدتر هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
13
کلا همه پوپولیست وارد گود شدند و دارند از همدیگر سبقت میگیرند ....بابا مسلمون اگر برنامه دارید ارایه دهید والا من آنم که رستم بود پهلوان که هنر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
12
شما دروغگو هستید نه ظریف مگر همین وضعیت در سال 91 برای احمدی نژا پیش نیامد که همین شما نگذاشتید از احمدی نژادسوال شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
10
این توکلی جز. حزب باد است باید ببیند باد از کجا می وزد ادمی مذب ذب برید مصاحبه یکسال پیش درمورد روحانی چی گفته این شخص با یک ادم عامی هیچ تفاوتی ندارد انوقت این ادم میشه استاد اقتصاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
13
همه مقصرند از جمله خود توکلی...‌‌‌
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
11
فراتر از سخنان ایشان ، عوض شدن جهت باد است .ایشان از سالها پیش لرزانک جهت باد بوده است و این موضع گیری نشانه تغییر جهت باد است .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
10
هی تقصیر رو گردن این یکی اون یکی نندازید به فکر مردم باشید
بدونید اگه مردمی از سیاست های داخلی کشورشون ناراضی باشند
حتی اگه اون کشور هم قوی ترین کشور دنیا هم باشه اون کشور سرنگون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
فعلا ک ما مردم سرنگون شدیم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
11
چرا الان موافقی اون موقعی که باید بودی کجا بودی دیگه حرفاتون ی ریال واسه مردم مهم نیست چون همیشه دروغ گفتین
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
1
روحلنی بی کفایتترین رییس جمهور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
15
خدا بانی گرانی رالعنت کند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
برکناری روحانی نمی تواند بار مسولیت ویرانی اقتصاد مملکت را از دوش دیگر مقامات بردارد. چون به تنهایی کاره ای نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
باید به احمد توکلی ها وبفیه دار ودسته اش که کشور را به ورطه تلاطم انداخته اند-مدال با پدال یکجا تقدیم شان کنیم-من مغزم سوت میکشد عوض ای همه فرمایشات بیایند را چاره بیندیشند میگیم رییس جمهور استیضاح شود اصلا این ریییس جمهور برکنار کردید کسی هست که کشور را نجات دهد( خود احمد خان توکلی)بدون رای بشود رییس جمهور میتواند کشو را نجات دهد یا حرف خالی تحویل هشتاد میلیون ادم ایرانی میدهد-کننده است بسم الله چارق وپاتابه کند ما هم دعاش میکنیم'
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
9
روحانی برو دیگه اه.افسردمون کردی تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
1
ما مردم ایران مذاکره میخواهیم..ودرست شدن اوضاع.هرچند دل خوشی از آمریکا نداریم ولی آواره گی و شکم گرسنه و لباس پاره امونمون رو بریده واقعا. بابا چرا شماها هیچکدومتون مارو درک نمیکنید.هیچ کدومتون مارو درک نمیکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
5
7
با هیچ جناحی کار ندارم فقط اون عده که ریخته بودن تو خیابونا میرقصیدنو ۱۰۰۰ تومنو با یه دلار نشون میدادن اونا الان کجان ؟؟؟؟؟نتیجه انتخابشونه پاش وایسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ما پای مملکتمون ،پای ایران عزیزمون با خوب و بدش وایمیستیم،فقط لطفا شما کاسبان و دلواپسان هیسسسسسسسسسسس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
واقعا
یکی از مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
چرا حالیتون نیس سکه شد یازده تومن یکی واکنش نشون نمیده قیمت دلارو ببینید.. ادمای پاک تو کشور خیلی کم شدند. باید جلوی این وضعو گرفت مگه کشور تو جنگه که اینجوری شده خدا ازتون نگذره... خداکنه احمدی نژاد بیاد یکم از فقرا هم دفاع کنه کارمندا حقوقشون با تورم میره بالا بقیه که ادم نیستند ای خدا
Hg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
این دیگه یه مغازه شده برا اصلاح طلبان.‌
که تامیاندگردن حسناقانون بگیره.‌‌درکلام اول همه موافقت وامان رابط میاد‌‌‌نه دیگه بی شرط وشروط حسنااقاتشریف میبرند.
اقای توکای خیلی خوب فرمودند...
همه ی کائنات موافقند..قلب امام زمان موافق هست.‌
هست و نیست الم موافق هست.‌‌
اره.غارتگران.نجومی بگیر ان.رانت خواران.جاسوسان وارازل واوباش همه یکجاناکوکندکه انها هم نه ابرویی روی زمین دارند نه بالا..‌..
دنیاکاردرستش راانجام میدهد‌‌ازدست کسی هم کاری برنمیاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
چرابرای استیضاح روحانی اینقدراستخاره میکنندمردم بدبخت شده اندحالامگراستیضاح شودچی قراراست درست شودکه این کاررازودترنمیکنندوقتی یکسال ازریاست جمهوری دوره دومش گذشت الان که سال دیگرخودش میرودوکشوررادرمنجلاب مشکلات فروبرده است انسان باخداوقتی کاری نمیتواندبرای مشکلات مملکت بکندخودش میرودنه اینکه بابیخیالی برمشکلات مدام می افزاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
توکلی تو دیگه چرا تادیروز باهم تویک کاسه اب می خورید حالا؟ شعارهایی میدی توکوچه با زار خریدی نداره برای رئیس جمهوریت پات لب گور خجالت بکش بورو کنار دکتر محمود احمدی نژاد بدرد دریاست جمهوریت ایران میخوره موفت خوراخجالت بکشید برید کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
خوش گذشت ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
مگه همین اقای روحانی نبود گفت من رئیس جمهور بشم نیازی به فروش نفت نداریم کاری میکنم مردم نیازی به یارانه نداشته باشند ودر ضمن شما نمایندها بعداز ۷ سال وبعداز اینکه می بینید مردم دیگه بدبخت شدن همه رفتیم زیر زیر صفر تازه یه استیضاح سوری راه انداختین مثلا توی مجلس دارید خدمتگذاری به مردم میکنید خداوکیلی خودتون باور میکنید که ما مردم باور کنیم
تاریکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
به نظربنده شرایط امروز محصول قرار گرفتن چندین تکه پازل اشتباه در کنار همع،و فقط نمیشه یک نفر یا یک جناح رو مقصر دونست بلکه شرایط امروز محصول یکسری تصمیمات اشتباه داخلی و مهمتر از اون یکسری تصمیمات از روی غرض تصمیم گیرندگان خارجی چون ترامپِ که به نوعی با تصمیماتش عملا داره قدرت نمایی می کنه و میخواد حرفش رو به کرسی بنشونه و در ظاهر و با اختلافاتی که بین مسئولین در حال رخ دادن هست داره به نتیجه دلخواهش نزدیک میشه و این اتفاق در صورتی نخواهد افتاد که دلسوزان این کشور به جای جنگیدن بر سر کرسی قدرت و فاصله گرفتن از حرف های پوپولیستی بنشینند و شرایط امروز رو آسیب شناسی کرده و دنبال یک راه حل منطقی برای حل اون پیدا کنند به قول آقای ظریف آمریکا نه اصولگرا براش مهمه و نه اصلاح طلب و نه مردم و اونها تنها هدفشون متلاشی کردن این کشوره و بس و به غیر از این هدف چیز دیگه ای اونهارو سیراب نخواهد کرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
امان از آدم بی عرضه. ۲۰ ساله داری از همه دولت ها انتقاد می کنید چند دوره نماینده مجلس بودید و می دانید چه خبره ولی انصاف ندارید آقای توکلی!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
تو مملکتی که هرکی بخوره بخوابه حقوقش زیادتر از همه بشه و برعکسش هر کی پدرش در بیاد هیچی نگیره کشور نه پیشرفت میکنه نه کسی دل به کار میده نه کسی تلاش میکنه نه کسی به کار اهمیت میده نه کسی احساس مسئولیت میکنه. بورستونم همینطوریه هر کجا زیردست زیاد حقوق بگیره و رئیس کمتر حقوق بگیره رئیس هم بجای بخور و بخواب عاشق کار میشه. همه این هارو میدونید ولی عاشق بخور و بخواب و حقوق نجومی هستین .
امیدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
انتخاب نظرات دقیق و روشنگرانه رو نمیذاری از منافع خودتو دوستات میترسی؟ خانم ها آقایان گول این شو آف های دوقلوی اصولگرا و اصلاح طلبو نخورید همشون باهم .....زیبا کلام و توکلی بستگان نزدیکن.کثیفتر از سیاست هست آیا؟؟؟؟؟؟ این فقط یه مثال بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
خیلی وقت پیش باید استیضاح میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
خیلی وقت پیش باید استیضاح میشد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
تنها راه نجات ایران تغییر مدیریت کلان است تمام افرادی که ۴۰ سال در تمام امور مسئولیت داشتند و کارنامه بدبختی ،فساد ،فقر ،اختلاس ،زمین خواری وحقوق نجومی را رواج دادند را باید حذف و افراد جدید بدون وابستگی حزبی و فامیلی را با تخصص نه انتسابی جایگزین کرد.توکلی هنوز هم دنبال مسندی ؟ بهتر نیست بری بخوابی تا مردم آسوده باشند
حجت الاسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
0
مرگ بر ضد انقلاب
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
اقای توکلی ، ما ملت ایران باید ابتدا تورا از خانه ملت بیرون کنیم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
انتخاب محترم ، نظرات در پیتی رو فقط انتخاب نکن ، نظر ما را هم بچزون
این توکلی همه چیزش از حرفاش گرفته تا مدرکش واون کیف انگلیسیس همه چیزش در پیتی هست
والسلام
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
اشکال۰نداره۰اقای۰روحانی۰بیاد۰دولت۰باید۰جوابگو۰باشه۰۰خوبه۰اما۰سیاسی۰برخورد۰نشه۰برای۰رضای۰خدا۰
اب۰به۰۰اسیاب۰دشمن۰نریزیم۰با۰احترام۰و۰اقتدار۰در۰
شان۰ایران۰و۰ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
اصلاح طلبان کارشون گند زدن به اقتصاد به دنبال مقصر می گردن دیواری از مردم کوتاه پیدا نمی کنند خدا به داد ملت برسه که این اصلاحات را بر روی زمین برداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
اصلاح طلبان کارشون گند زدن به اقتصاد به دنبال مقصر می گردن دیواری از مردم کوتاه پیدا نمی کنند خدا به داد ملت برسه که این اصلاحات را بر روی زمین برداره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
0
دکتر توکلی از توانا ترین دانشمندان اقتصاد دنیا هستند. متاسفانه هیچ کدام از دولت ها از ایشان بدرستی استفاده نکردند.
نظرات بینندگان