arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

تکرار بی‌شرمانه اهانت به پیامبر الهی در سینمای آمریکا

‌تخریب چهره و جایگاه پیامبران در هالیوود چیز جدیدی نیست اما عجیب آنجا است که این رویه غلط و شیطانی حتی به پیامبر خود مسیحیان نیز رحم نمی‌کند. باید دید که آیا واتیکان بار دیگر وارد عمل می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‌تخریب چهره و جایگاه پیامبران در هالیوود چیز جدیدی نیست اما عجیب آنجا است که این رویه غلط و شیطانی حتی به پیامبر خود مسیحیان نیز رحم نمی‌کند. باید دید که آیا واتیکان بار دیگر وارد عمل می‌شود؟

تخریب چهره انبیا و ادیان تنها در مورد دین اسلام و سیمای پیامبر مکرم (ص) نیست بلکه فیلمسازان غربی بارها به مقدسات خود یعنی سیمای حضرت عیسی علیه السلام نیز تعدی کرده‌اند و ایشان را مورد استهزاء قرار داده‌اند.

بارها در فیلم‌ها و سریال‌ها و حتی کارتون‌ها این پیامبر بزرگ خدا را به خاطر مفاهیمی که درون بیاناتش به کار رفته است مورد تمسخر قرار دادند و با وارد کردن کاراکترهای ایشان در ویدئوموزیک‌ها به ساحت این نبی خدا جسارت کردند.

اما انتهای خط جهالت و ضلالت مشخص نیست و گویی انسان هرچقدر در بدی و تاریکی فرو برود پایانی برای آن نیست. به تازگی یک بازیگر درجه چندم آمریکایی که اخیرا در زمینه ساخت آثار مستهجن نیز ورود کرده بود با حضور در فیلمی به همراهی دختر مایکل جکسون، حضرت عیسی را به صورت زنی همجنس‌باز معرفی کرده‌اند.

این فیلم که به تازگی مراحل فنی و تولیدی خود را پشت سر گذاشته مورد انتقاد انجمن‌های دینی و مسیحی قرار گرفته است و نسبت به این اقدام موهن اعتراضات خود را بیان کرده‌اند. انجمن یک میلیون مادر که نسبت به فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که علیه باورهای خانوادگی و سالم باشند مواضع صریحی می‌گیرد این بار نیز در پی خبر ساخته شدن این فیلم از طرفداران خود خواسته است که با پیوستن و کمک به این سایت جلوی اکران این فیلم را بگیرند.

واتیکان نیز قبل‌تر در پخش سریال مسیح از نتفلیکس واکنش‌های تندی را علیه این سریال داشت که برخی عدم ادامه نمایش و ساخت فصول بعدی را ناشی از فشار واتیکان دانستند. این بار معلوم نیست که واتیکان در پی ساخت این فیلم چه عکس‌العملی نشان خواهد داد؟

سایت مووی گاید نیز در مطلبی نوشته است که «هالیوود حمله به مسیح را متوقف کند» و در ادامه مانند سایت یک میلیون مادر خواسته است که با کمک مردم بتواند جلوی اکران این فیلم را بگیرد. قبل‌تر نیز در فیلم‌هایی مانند آخرین وسوسه مسیح ساخته اسکورسیزی و نیز در انیمیشن سیمپسون‌ها حضرت مسیح مورد تمسخر قرار گرفته است.

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان