arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

شناسایی تولید و عرضه کنندگان لباس‌های نامناسب در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از شناسایی واحدهای صنفی عرضه و تولیدکننده پوشاک نامتعارف خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از شناسایی واحدهای صنفی عرضه و تولیدکننده پوشاک نامتعارف خبرداد.

سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در راستای عمل به مطالبات مردمی مبنی بر حفظ و رعایت عفت عممومی، جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرده و در نهایت بنا شد در مورد عدم تولید و عرضه مانتوهای جلو باز اقداماتی انجام شده و در همین راستا نسبت به اطلاع رسانی موضوع به تولید و عرضه کنندگان پوشاک اقدام شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ پوشش را تجلی و نماد هویت بومی و ملی جامعه توصیف کرد و گفت: پوشاک نامناسب تاثیر بسزایی در فرهنگ و ملیت یک جامعه دارد و در همین راستا نیز معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی، نظارت بر واحدهای صنفی مربوط را در دستور کار قرار داد.

به گفته مرادی در همین راستا نیز ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی در طرح یک هفتهای که از هفتم تیر ماه آغاز و تا چهارم تیرماه ادامه داشت، از ۲۵۳ واحد صنفی عرضه و تولیدکنند گان و فروشندگان پوشاک بازدید کردند. در جریان این بازدیدها نیز واحدهای تولید و عرضه کننده پوشاک نامتعارف شناسایی شدند که تخلفات آنان ثبت و برابر قانون نظام صنفی با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان