arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

سی‌ان‌ان: ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری‌ را در املاکش سپری کرده است

ترامپ روز یکشنبه و در بحبوحه اوج گیری مجدد کرونا در آمریکا، برای سیصد‌وشصت‌وششمین بار به یکی از املاک خصوصی خود در آمریکا رفت تا تعطیلات آخر هفته را در زمین گلف خود در ایالت ویرجینیا سپری کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ روز یکشنبه و در بحبوحه اوج گیری مجدد کرونا در آمریکا، برای سیصد‌وشصت‌وششمین بار به یکی از املاک خصوصی خود در آمریکا رفت تا تعطیلات آخر هفته را در زمین گلف خود در ایالت ویرجینیا سپری کند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه به زمین بازی گلف خود در ایالت ویرجینا سفر کرد.

وی که در پیامی توئیتری این مطلب را عنوان می‌کرد، نوشت این سیصد و شصت و ششمین بار در دوران ریاست جمهوری ترامپ است که وی به یکی از املاک خصوصی خود می‌رود که در این بین دویست و هفتاد و چهار بار آن سفر به یکی از زمین‌های گلف خود بوده است.

این خبرنگار در ادامه اضافه کرد: «این بدان معناست که ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری خود تا کنون را در یکی از املاک خصوصی سپری کرده است.»

سفر وی به زمین گلف در ویرجینیا در حالی صورت می‌گیرد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر اوج گرفته است.

همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۴۵۱۸۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۲۵۴ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲،۹۳۵،۷۷۰ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۳۲،۳۱۸ تن افزایش یافت.

شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز نیز در گزارشی خبر داد آمریکا که مدت‌ها خود را چراغ امید کشورهای جهان می‌دانست اما شرایط امروز این کشور بسیار تاریک به نظر می‌رسد و این کشور در حال حاضر به کشور پیشرو در جهان در عرصه ابتلا و مرگ به دلیل کرونا است.

نظرات بینندگان