arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۶ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درخواست تحکم‌آمیز پامپئو از شورای امنیت درباره تحریم‌های ایران
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۲۸

وزیر امور خارجه آمریکا با لحنی تحکم‌آمیز از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند.

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد: بیشترین مبتلایان و فوتی‌های کرونا جوانان هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۷

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: متاسفانه در زمان موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند.

پیگیری آذری جهرمی برای لغو ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۱

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات، در ارتباط با ممنوعیت واردات تلفن‌های همراه بالای ۳۰۰ یورو، در توئیتر پستی منتشر کرد .

ظریف: بزرگترین دستاورد من برجام بود؛ توانستیم با دیپلماسی مسئله‌ای را حل کنیم که می‌توانست به جنگ منجر شود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۵

ظریف گفت: «بزرگترین تأسفم است که نتوانستم همسایگانمان را قانع کنم که باید در خصوص امنیت منطقه با هم همکاری کنیم.»

اسامی استان‌ها و شهرستان‌های در وضعیت قرمز / دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۵

طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت ۹ استان کشور از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند و ۶ استان نیز در وضعیت هشدار به سر می‌برند.

ظریف: همانطور که دیروز در جلسه مجلس دیدید، وزارت امور خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۴

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه «امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه‌هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می‌کنند»، گفت: همانطور که دیروز هم در جلسه مجلس مشاهده شد، وزارت امور خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند.

اعلام وضعیت هشدار در مرکز البرز؛ کرج یک هفته تعطیل شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۴

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

زیر آموزش و پرورش: آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور / احتمال تغییر زمان بازگشایی مدارس با تشدید شیوع کرونا
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۹

وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: زمان بازگشایی مدارس ۱۵ شهریورماه خواهد بود و کیفیت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری متناسب با رعایت شرایط پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌گردد.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۶ تیر ۹۹: ۱۶۰ نفر دیگر جان باختند / مجموع جانباختگان به ۱۱۷۳۱ نفر رسید / تعداد کل مبتلایان به ۲۴۳۰۵۱ نفر افزایش یافت
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۷

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند

شرایط از قرمز فراتر رفت، لطفا به مشهد سفر نکنید!
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۰

غلامرضا بنی اسدی: " به مشهد سفر نکنید" این تیتری است که با عکسی به همین مضمون در صفحه اول روزنامه "شهرآرا" تنها روزنامه شهری مشهد کار شده است. گزارشگر این روزنامه شرایط شهر را دقیق تشریح کرده است تا بدانیم "به مشهد سفرنکنید" یک تیتر جذاب و جنجالی نیست بلکه ده ها دلیل پزشکی و متقن پشت آن است.

پرسش‌های عجیب نمایندگان از ظریف / چرا مارا سفر خارجی نبردید؟ / چرا صادرات مرغ نداریم / چرا با توپ پر به مجلس می‌آیید؟
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۰

شیوه میزبانی نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه گرچه قابل پیش‌بینی بود اما طرح سوالات عجیب مانند اینکه چرا وزارت خارجه اجازه سفر خارجی به نمایندگان نداده یا چرا مرز کشور با همسایه شمالی پنج ماه بسته بوده است، کار پاسخگویی را برای ظریف دشوار، شائبه سیاسی و جناحی بودن دغدغه‌ها را پررنگ و این پرسش را مطرح کرد که ظریف دقیقا برای چه بازخواست می‌شود؟

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا: میزان فوتی‌های کرونا در تهران با کل کشور قابل مقایسه نیست / رکوردشکنی آمار متوفیان کرونا در پایتخت / هشدار بازگشت به شرایط سخت
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۳

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها، گفت: حتی اعداد و ارقامی که شاهدیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است و اگر رعایت نشود تهران به شرایط سخت بازخواهد گشت.

سردار نقدی: بسیاری از مردم دنیا خواستار نجات از سلطه غرب هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۲

سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: امثال شهید انصاری‌ها در شرایطی مقابل نفاق و استکبار جهانی ایستادگی کردند که انقلاب اسلامی تنها بود؛ اما امروز تفکر انقلاب اسلامی در میان مردم دنیا ترویج یافته است و بسیاری از مردم دنیا که خواستار آزادی، نجات از سلطه غرب و نژادپرستی هستند از انقلاب اسلامی نیز حمایت می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی: وضع معیشتی طلاب نگران کننده است
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۱

آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حدتوان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود، مردم عده ای از روحانیون را می بینند که مشغول کارحکومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند، اینگونه تلقی می شود، اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آنگونه است در حالی که اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند.

احتمال بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۱

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: در وضعیت تهران هنوز تغییری مشاهده نشده است، اما با این روند رشد بیماری، پیش بینی می‌شود برخی از محدودیت‌ها مجددا باز گردد.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۷

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان