arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۹
روزنامه استاد الدوحه قطر خبر داد؛

پیشنهاد AFC: لیگ قهرمانان تا مرحله نیمه‌نهایی در یک کشور برگزار شود

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیشنهاد جدیدی را برای به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیشنهاد جدیدی را برای به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، کمیته مسابقات AFC پیشنهاد داد تا دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا در ماه مارس (اسفند 98) متوقف شده بودند؛ به صورت تجمیعی در یک کشور برگزار شوند. این سیستم پیشنهادی قابلیت اجرایی تا مرحله نیمه‌‌نهایی را برای مناطق شرق و غرب آسیا خواهد داشت.

هم‌اکنون پیشنهاد جدید ارائه شده تا پیش از تایید رسمی توسط شورای مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا در کمیته اجرایی این نهاد تحت بحث و بررسی قرار دارد. همچنین این پیشنهاد با پیشنهادهای قبلی ارائه‌شده به AFC تفاوت زیادی دارند و شامل دیدارهای مراحل گروهی، یک‌هشتم نهایی، یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی خواهند شد. این اقدام با هدف کاهش زمان برگزاری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان صورت می‌گیرد و دیدارهای رفت‌برگشت تیم‌ها لغو خواهد شد. دیدار فینال نیز طبق سیستم چرخشی AFC در منطقه غرب آسیا است.

نظرات بینندگان