arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

سهام عدالت ۵۳۲هزارتومانی ۱۵میلیون و ۵۴۳هزار تومان شد / سود ۴۴۰هزارتومانی در ۲ روز

سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزارتومانی به ۱۵میلیون و ۵۴۳هزار تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزارتومانی به ۱۵میلیون و ۵۴۳هزار تومان رسید.

به گزارش تسنیم، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات روز گذشته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز یک شنبه 15 تیر ارزش سهام عدالتشان به 15 میلیون و 543 هزار و 121 تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل 11 تیر 15 میلیون و 13هزار تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود 440 هزار تومانی طی 2 روز کاری عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومانی شده است.

نظرات بینندگان