arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

وضعیت قرمز در مشهد / مرکز درمانی امام رضا (ع): افزایش آمار بستری بیماران بدحال کرونا

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) گفت: حجم بیماران بستری، به ویژه بیماران بد حال در این مرکز، رو به افزایش است که این امر نشان دهنده کاهش توجه شهروندان به توصیه‌های بهداشتی است‌.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) گفت: حجم بیماران بستری، به ویژه بیماران بد حال در این مرکز، رو به افزایش است که این امر نشان دهنده کاهش توجه شهروندان به توصیه‌های بهداشتی است‌.


به گزارش ایسنا، علی خورسند در حاشیه بازدید دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان امام رضا(ع) اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان ۶۱۰ تخت خوابی امام رضا(ع) با تمام امکانات به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونا تعیین شده است. با تمهیدات لازم آمادگی لازم برای پذیرش و بستری بیماران در این مرکز اتخاذ شده اما از مردم می خواهیم برای حفظ سلامت خود اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را در راستای پیشگیری از کووید ۱۹ جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با بیان اینکه حجم بیماران بستری به ویژه بیماران بد حال در این مرکز رو به افزایش است و این امر نشان‌دهنده کاهش توجه شهروندان به توصیه‌های بهداشتی است، تاکید کرد: به طور حتم توجه شهروندان به توصیه‌های بهداشتی در درجه نخست به نفع خودشان و سپس به نفع سیستم بهداشت و درمان است.

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) گفت: با همکاری سایر بیمارستان‌های دانشگاهی برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور تیم‌های پرستاری و پزشکی به منظور ارائه خدمات مناسب به بیماران در نظر گرفته شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

نظرات بینندگان