arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

بانک پاسارگاد:پیاده سازی انجام تراکنش ها بصورت دو مرحله‌ای بواسطه دریافت رمز پویا در سامانه #720*

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


بانک پاسارگاد:پیاده سازی انجام تراکنش ها بصورت دو مرحله‌ای بواسطه دریافت رمز پویا در سامانه #720*
بانک‌پاسارگاد با عنایت به الزام بانک‌مرکزی مبنی بر انجام تراکنش‌های غیرحضوری با استفاده از رمز پویا، جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در انجام فرآیند انجام تراکنش بر روی درگاه USSD، امکان تراکنش دو مرحله‌ای با قابلیت دریافت رمز پویا را از طریق کد دستوری #720* فراهم کرده‌است.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، ارایه این خدمات موجب تسهیل در فرآیند انجام تراکنش و دریافت رمز پویا در خلال تراکنش با استفاده از کد #720* می‌شود.

به این ترتیب، دارندگان سیم‌کارت‌های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل قادر خواهند بود با شماره‌گیری کد دستوری #720*، نوع تراکنش و شماره کارت خود را انتخاب کرده و پس از درخواست رمز پویا و دریافت پیامک آن نسبت به وارد نمودن رمز پویا در مرحله‌ی دوم، فرآیند تراکنش خود را با شماره‌گیری کد دستوری #100*720* ادامه دهند.

بر اساس این خبر، در این نوع خدمت، ابتدا کاربر کد دستوری *720# را شماره‌گیری می‌کند و پس از انتخاب خدمات موردنظر، تمامی مراحل تا انتخاب شماره کارت را طی می‌کند. در مرحله‌ی بعد پیام‌ مربوط به درخواست رمز پویا نمایش داده‌می‌شود. در صورتی‌که کاربر پیش از آن، رمز پویا را دریافت کرده‌باشد، با انتخاب گزینه‌ی «نیاز به رمز ندارم و خرید را ادامه بده»، رمز را وارد کرده و فرآیند خرید را تکمیل می‌کند.

اگر کاربر پیش از آن رمز پویا را دریافت نکرده‌باشد، با انتخاب گزینه‌ی «دریافت رمز پویا» و دریافت آن از طریق پیامک، 120 ثانیه زمان دارد که قبل از منقضی شدن رمز دریافت شده، ادامه‌ی فرایند خرید را با شماره‌گیری کد دستوری #100*720* ادامه دهد.

از دیگر امکانات ایجاد شده در این سامانه این است که مشتریان هنگام خرید شارژ یا اینترنت، با انتخاب گزینه «تکرار آخرین خرید» می‌توانند آخرین تراکنش انجام‌شده خرید خود را تکرار کنند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره‌ی تماس 82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر به مشتریان است.
نظرات بینندگان