arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

اعلام وضعیت هشدار در مرکز البرز؛ کرج یک هفته تعطیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

غفور قاسم پور روز دوشنبه ۱۶ تیرماه با اعلام این خبر افزود: طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرارگرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، بر این اساس، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، قاسم پور افزود: بر این اساس، فعالیت کلیه مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه‌های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و...، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی و آبی و باشگاه‌های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود.

وی افزود: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج است که پیشتر اطلاع رسانی شده است.

فرماندار کرج گفت: اجرای قوانین و پروتکل ها برای همه یکسان است و لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوف مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند فعلاً مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تشدید محدودیت‌ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده است.

وی در پایان افزود: جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش وضعیت و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان