arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

آمار جان باختگان کرونایی در بوشهر به ۱۱۹ نفر رسید /یک‌کلام، کرونا را جدی بگیرید!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۴۴ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۴۴ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری شده اند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند، خوشبخانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ مورد از بستری های بخش های کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت قطعی بوده اند.

وی با بیان اینکه ۵۱ نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، افزود: در حال حاضر ۳۱ مورد از موارد بستری در این بخش‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از جان باختن ۸ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار موارد جان باخته بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۱۱۹ رسید.

کشمیری تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تا کنون ۴۳۶۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۰۲۲ نفر ترخیص شدند. در این مدت مجموع افرادی که با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی استان بوشهر مراجعه کرده اند 14 هزار و ۹۰۴ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان