arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

کشف 18.7 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 18 میلیارد و 706 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح‌ عملیاتی دو هفته ای پلیس استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 18 میلیارد و 706 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح‌ عملیاتی دو هفته ای پلیس استان خبر داد.

بر اساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در این‌باره اظهار کرد: امروزه کشور نیازمند فعالیت های اقتصادی سالم، اشتغالزایی و سرمایه گذاری مطمئن است و تحقق این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه گذاری، تولید و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنیت و آرامش بر آن حاکم باشد.

این مقام عالی انتظامی در استان مرکزی یکی از ابزارها و حربه های پیچیده دشمنان در ایجاد خلل در سیاست ها، برنامه ها و نگرش های اصولی نظام را برنامه ریزی در عرضه کالای قاچاق خواند و گفت: در مقابله با این توطئه های دشمنان، نیروی انتظامی تلاش کرده با تمام توان به مقابله با این معضل اقتصادی – اجتماعی پرداخته و تمامی سیاست های ابلاغی را در سایه توجه به فرامین فرماندهی معظم کل قوا با جدیت و دقت هر چه بیشتر اجرایی کند.

وی به کشف 18میلیارد و 706 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح‌ عملیاتی دو هفته ای پلیس استان مرکزی اظهار کرد: طی این طرح عملیاتی، 47 نفر قاچاقچی دستگیر و 24 دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در تدوین طرح های مختلف عملیاتی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال نیز 321 میلیارد و 118 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات های پلیس استان کشف شد که این میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 62 درصدی داشت.

سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ضرورت بسیج تمامی امکانات و ضرورت ریشه یابی عملی در مبارزه هدفمند با پدیده نابهنجار قاچاق کالا و ارز در جامعه افزود: پلیس همچون گذشته با افرادی که بخواهند با سودجویی و سوء استفاده از نوسانات بازار اقتصادی به اقتصاد ملی و معیشت مردم ضربه بزنند، مقابله جدی کرده و هرگز به آنها اجازه تعدی به حریم اقتصادی مردم را نخواهد داد.

نظرات بینندگان