arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۸ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بالگرد رئیس ستاد ارتش اسرائیل نزدیک بود به خاطر نقص فنی سقوط کند
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۴۰

منابع خبری از سانحه ای که چند روز قبل برای یک فروند بالگرد حامل رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل رخ داد، خبر دادند.

اختلال اینترنتی در ایران به دلیل قطعی گسترده‌ی اینترنت در مسیرهای ارمنستان و ترکیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۴۸

نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در پیامی نوشت: با قطعی گسترده‌ی اینترنت در خارج از مرزهای ایران به ویژه در ارمنستان و ترکیه مواجه‌ایم

آزمون جامع دکتری آزاد با رعایت پروتکل ها حضوری برگزار می شود
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۴۸

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه امتحان جامع دکتری با رعایت پروتکل ها به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: داوطلبان می توانند با حضور در واحدهای دانشگاهی محل سکونت خود در امتحان شرکت کنند.

پامپئو: درباره حادثه نطنز اظهارنظر نمی‌کنم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۷

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به سئوال یک خبرنگار که از او درباره نقش احتمالی اسرائیل در حادثه نطنز پرسیده بود پاسخ نداد.وی در این باره گفت: «در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم.»

فرمانده مقابله با کرونا در تهران: بالاترین تراکم جمعیتی در منطقه ۲ و ۴ / عمده فوتی‌های کرونا در پایتخت، مربوط به مناطق ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۹

دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران، عمده فوتی‌های کرونا در پایتخت را مربوط به مناطق ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ اعلام کرد و گفت: زیرا بالاترین تراکم جمعیتی را در منطقه دو و چهار داریم .

تمام بیمارستان‌های تهران موظف به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شدند
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۳

معاون درمان وزیر بهداشت در نامه‌ای به رؤسای 3 دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار پذیرش بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تمامی بیمارستانهای تهران شد.

حمله تند نماینده مجلس به روحانی: به مانند یک نفوذی رفتار کردید؛ به هیچیک از توصیه های رهبری عمل نکردید
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۷

عضو هیات‌رئیسه مجلس خطاب به رئیس‌جمهوری عنوان کرد: گفتید هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد؛ متاسفانه هر دو چرخ به دلیل بی‌تدبیری شما و دولت خسته و لیبرالتان از کار افتاده است. تحریم‌ها همگی برگشته است. شما در طول ۷ سال گذشته به هیچ یک از توصیه‌های رهبری عزیز عمل نکردید و در موارد متعدد به مانند یک نفوذی تقابل و ستیزه با ارکان نظام را در راس برنامه‌ها و سخنانتان قرار دادید.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۸ تیر ۹۹: با جانباختن ۱۵۳ نفر دیگر مجموع فوتی‌ها به ۱۲۰۸۴ نفر رسید / کل مبتلایان به ۲۴۸۳۷۹ نفر افزایش یافت
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۰

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۵ مورد بستری شدند.

ابتلای ۵۰ نفر از کادر درمان مسیح دانشوری به کرونا / رئیس بخش عفونی: تخت خالی برای بیماران کرونایی نداریم / محدودیت‌ها باید برقرار شود
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۹

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری از ابتلای ۵۰ نفر از کادر درمان مسیح دانشوری به کرونا خبر داد. وی با اشاره به نبود تخت خالی در این بیمارستان گفت: به صورت حدودی روزی ۱۰ نفر از بخش کرونای بیمارستان مرخص می‌شود و ۳۰۰ نفر به اورژانس مراجعه می‌کنند که از این تعداد اگر ۱۰ درصد هم نیاز به بستری داشته باشد، ۳۰ نفر کاندیدای بستری شدن است، اما از این ۳۰ نفر فقط ۱۰ نفر می‌توانند بستری شوند، چون فقط ۱۰ تخت خالی شده است و بقیه بدون تخت می‌مانند.

متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان طالقانی: افزایش چشمگیر بستری‌های کرونا / افزایش درصد ابتلا به کرونا در جوانان / کادر درمان فرصت احیا ندارد
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۹

متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان طالقانی با اشاره به سرعت بالای انتقال کروناویروس، اظهار کرد: با افزایش درصد ابتلا، تعداد افراد نیازمند بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش چشمگیری داشته، به گونه‌ای که بیمارستان‌ها با محدودیت تخت بستری و ازدیاد بار مراجعه روبرو هستند و ادامه این روند نظام درمانی کشور را دچار چالش می‌کند.

احتمال بازگشت بخشی از محدودیت‌های کرونایی به تهران از روز شنبه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۰

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه متاسفانه آمار ابتلا هم در تهران و هم در کشور در حال افزایش است، گفت: در این راستا پیشنهادهایی برای افزایش محدودیتها و کنترل بازگشایی‌ها به مقامات بالاتر، ستاد ملی کرونا و وزارت کشور اعلام شده که در صورت موافقت بخشی از محدودیتها باز می‌گردد.

اعتبارنامه تاجگردون رد شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه با ۱۰۲ رای مخالف، ۱۲۸ رای موافق، ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند. این رای گیری به صورت مخفی و با برگه انجام شد.

رواج پدیده لانه‌گزینی سوسک‌ها در گوش در چین
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۰

برخی از محققان چینی از پدیده لانه‌گزینی سوسک‌ها در گوش مردم این کشور بعد از اپیدمی ویروس کرونا خبر می‌دهند و می‌گویند به دلایلی سوسک‌ها در حال یورش به داخل گوش مردم چین هستند.

عرضه ۳۰ درصد سهام عدالت در عید غدیر و ۳۰ درصد در ۲۲ بهمن
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۰

حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت گفت: سهام عدالت که در شرایط فعلی کمک و نشاط خوبی برای مردم بود، ۳۰ درصد در عید غدیر و ۳۰ درصد هم در ۲۲ بهمن آزاد می شود.

واکنش حسین زمان به مجوز ندادن به «برادرجان»: تبعات انتشار را می‌پذیرم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۹

حسین زمان می گوید ۶ ماه صبر کردن کافی است و هواداران هم طالب انتشار قطعه «برادر جان» هستند. ۱۷ تیرماه در خبرها آمد که مجوز قطعه «برادر جان» به دلیل شباهت محتوایی به قطعه داریوش صادر نشده است.

وی گفت: ۶ ماه صبر کردن کافی است و من در صفحه اینستاگرام از هواداران نظرخواهی کردم تا بفهمم آن ها هم دوست دارند این اثر منتشر شود یا نه که به این نتیجه رسیدم هواداران هم طالب این موضوع هستند. به احتمال زیاد من این اثر را در چند روز آینده منتشر می کنم و تبعات آن را می پذیرم زیرا ۱۷ سال ممنوع الکار بودم و فکر می کنم به اندازه کافی تجربه در این زمینه دارم. من از موضع زور و قدرت هر حرفی را قبول نمی کنم و شاید اگر جواب منطقی می دادند این موضوع را می پذیرفتم.

وقوع ۱۲۰۰ آتش‌سوزی جنگلی و مرتعی در ۳ ماه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۸

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰ فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع کشور به وقوع پیوسته است، گفت: مساحت درگیر آتش‌سوزی‌های اخیر نیز ۱۲هزار و ۵۰۰ هکتار گزارش شده است.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۲

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان