arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۸ تیر ۹۹

بازار طلا، سکه و ارز امروز شاهد افزایش نسبی قیمت ها نسبت به روز پیش هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت ها امروز در بازار تهران روند افزایشی را در پیش گرفتند و سکه بهار آزادی هم گران شد و به ۱۰,۶۸۰,۰۰۰ (ده میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز امروز شاهد افزایش نسبی قیمت ها نسبت به روز پیش هستند.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۸۴ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۸ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۵۵ درصدی به ۱,۷۹۴ (یک هزار و هفتصد و نود و چهار ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۵۸,۶۰۰ (نهصد و پنجاه و هشت هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۱۴ درصدی داشته است.

 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۰۴ درصدی، از ۱,۲۵۰,۷۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه هزار و هفتصد ) تومان به ۱,۲۵۱,۳۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه و یک هزار و سیصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۸۵۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۱۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز
امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۹,۴۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۸ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۰۸ درصدی به ۹,۶۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و ششصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز
سکه در بازار امروز تهران، به ۱۰,۶۸۰,۰۰۰ (ده میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۴۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۰,۵۳۸,۰۰۰ (ده میلیون و پانصد و سی و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۴۱ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان