arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

وقتی شهاب حسینی غافلگیرمان می‌کند!

شهاب حسینی با حضور در نسخه سینمایی «شکرستان» و بازگشت به عرصه اجرا، تجربه‌های جدیدی را از سر می‌گذراند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شهاب حسینی با حضور در نسخه سینمایی «شکرستان» و بازگشت به عرصه اجرا، تجربه‌های جدیدی را از سر می‌گذراند.

شهاب حسینی جزو معدود ستاره‌هایی است که پس از گذشت سال‌ها از فعالیت حرفه‌ای خود، همچنان جایگاهش را به عنوان یک ستاره حفظ کرده و هنوز نزد مردم محبوب است. او سال ۹۹، در حالی که همچنان از ستاره‌های شاخص سینماست، فعالیت‌های متفاوتی انجام داده و فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. به بهانه تجربه‌های تازه و خبرساز این ستاره، درباره فعالیت‌های متفاوت او در سال جدید می‌خوانید.

روایت و بازی در «شکرستان» سینمایی
همکاری شهاب حسینی با مجموعه پویانمایی «شکرستان» که سال گذشته اتفاق افتاد، ادامه‌دار شده و قرار است این بازیگر در نسخه سینمایی «شکرستان» در مقام بازیگر و راوی حضور داشته باشد. این همکاری سال ۹۸ از تلویزیون، با گویندگی این پویانمایی محبوب آغاز شد و اکنون به سینما رسیده است. هرچند که مخاطب پویانمایی «شکرستان» تنها به کودک و نوجوان محدود نمی‌شود و بزرگ سالان نیز مخاطب آن هستند، اما تصمیم شهاب حسینی برای همکاری با مجموعه‌ای مانند «شکرستان» که مخاطب اصلی آن کودک و نوجوان است، برای این بازیگر در اوج محبوبیت و شهرت اتفاق مهمی است. حضور شهاب حسینی در نسخه سینمایی «شکرستان» و در کنار شخصیت‌های پویانمایی، تجربه متفاوتی برای او و مخاطبان سینما خواهد بود. گفته شده احتمالا شخصیت‌های جدیدی به قصه اضافه می‌شوند و بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

یک فیلم متفاوت شهاب حسینی
در سال‌های اخیر، با فیلم سازهای جوان همکاری و از آن‌ها حمایت کرده است. او در ادامه این همکاری‌ها، تهیه‌کنندگی اولین فیلم پوریا حیدری اوره را که در ایران ساخته شده، برعهده گرفته. البته این کارگردان پیشتر با شهاب حسینی آشنایی داشته و طبق گفته خودش مدیر برنامه‌های او بوده است. این اولین تجربه شهاب حسینی در زمینه تهیه‌کنندگی یک اثر نیست که از این جهت آن را متفاوت بدانیم، بلکه شرایط ساخت این فیلم و بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده‌اند، باعث شده فیلم «بعد از اتفاق» در کارنامه شهاب حسینی، اثری متفاوت و تهیه‌کنندگی آن تجربه خاصی برای او محسوب شود. این فیلم در یک استودیو ساخته شده و فیلم برداری آن تنها هفت روز طول کشیده است. همکاری شهاب حسینی با بازیگرانی مانند جواد عزتی و علی انصاریان در این فیلم، اتفاق جدید و متفاوتی است. علی انصاریان تا به حال توانایی ویژه‌ای در زمینه بازیگری از خود نشان نداده، این پیش‌زمینه باعث می‌شود بازی او در «بعد از اتفاق»، اتفاق تازه‌ و خاصی باشد. با توجه به این که قصه فیلم بی‌ارتباط به فوتبال نیست، احتمالا از حضور علی انصاریان در نقش خودش یا نقشی مشابه خود واقعی‌اش استفاده شده است. در هر صورت باید صبر کرد و دید نتیجه این همکاری در «بعد از اتفاق» چه خواهد شد. رضا کیانیان، بهرام افشاری، گلاره عباسی و رضا ناجی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بازگشت به اجرا
یکی دیگر از تصمیمات خبرساز شهاب حسینی در سال جدید، بازگشت او به عرصه اجراست. او ابتدا به عنوان مجری در قاب تلویزیون دیده شد و با اجرای برنامه خاطره‌انگیز «اکسیژن» به شهرت رسید و پس از آن وارد عرصه بازیگری شد. شهاب حسینی در دهه ۷۰ با اجرای این برنامه امتحان خود را در زمینه اجرا پس داد، بنابراین موفقیتش در اجرای برنامه «هم رفیق»، از همین حالا تضمین شده است. جایگاه شهاب حسینی امروز در مقایسه با روزگاری که مدت زیادی از آغاز فعالیت حرفه‌ای اش نمی‌گذشت، بسیار متفاوت است. او اکنون آثار مهمی در کارنامه دارد و جوایز و افتخارات مختلفی کسب کرده است. درباره این برنامه هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده اما رسما اعلام شده است که این برنامه در سرویس‌های وی‌اودی قابل تماشاست و محصول صداوسیما نیست.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان