arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۵۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

وزیر بهداشت: اگر فشار بیاورند ناگفته‌ها را می‌گویم

وزیر بهداشت: اگر من روزی قرار باشد که این زحمات همکاران من در این دوران به هر دلیل مورد هجمه قرار گیرد مجبورم حرفایی را بزنم که فراتر از ظرفیت بعضی از اندیشه ها است. من به شدت از تلاش وزارت بهداشت و همکارانم دفاع میکنم و زانو میزنم و دست یکایک کسانی که خارج از وزرات خانه مارا کمک کردند میبوسم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر بهداشت: اگر فشار بیاورند ناگفته‌ها را می‌گویموزیر بهداشت گفت: اگر من روزی قرار باشد که این زحمات همکاران من در این دوران به هر دلیل مورد هجمه قرار گیرد مجبورم حرفایی را بزنم که فراتر از ظرفیت بعضی از اندیشه ها است. من به شدت از تلاش وزارت بهداشت و همکارانم دفاع میکنم و زانو میزنم و دست یکایک کسانی که خارج از وزرات خانه مارا کمک کردند میبوسم.

به گزارش انتخاب، دکتر نمکی افزود: ما دچار خسران شده ایم در کرونا، نه اینکه نفهمیم این بازگشایی آمار کرونا را بالا خواهد برد نه اینکه نفهمیم وقتی مترو و اتوبوس وقتی یک سوم ظرفیت مردم را دارند ما مواجه با همچین پدیده ای نخواهیم شد، این جهل ما نبود، این ضعف و زانو زدن ما در مقابل اقتصادی بود که پیش از این پتانسیل و کشش نداشت.

وی اضافه کرد: این موضوع را همه باید بدانند، و اگر من روزی قرار باشد که این زحمات عزیزان در این دوران به هر دلیل مورد هجمه قرار گیرد مجبورم حرفایی را بزنم که فراتر از ظرفیت بعضی از اندیشه ها است. من به شدت از تلاش وزارت بهداشت و همکارانم دفاع میکنم و زانو میزنم و دست یکایک کسانی که خارج از وزرات خانه مارا کمک کردند میبوسم.

نمکی ادامه داد: نیروهای مسلح جوانمردانه ایستادند، صدا و سیما همانطور که گفتم نمره اش بیست بود و مارا تنها نگذاشت، سازمانهای مردم نهاد و خیرین، روحانیت که با نجابت با ما برخورد کردند، استاندارهای محترم و تمام کسانی که ما را یاری کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
12
12
دقت کنید که حرفی از دولت و رئیس جمهور نمیزنه:)) بیچاره روحانی با این وزراش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
10
15
جناب وزیربه عنوان فردبازنشسته دربرابرحضرتعالی وکلیه همکاران محترم تان درجای جای ایران عزیزمان سرتعظیم فرودمیاورم ودست تک تک پزشکان وبهیاران وپرستاران رامیبوسم وبه همگی خداقوت میگویم .خداحافظتان باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
5
34
خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟!! از همه تشکر کردی دیگه از کی و کجا میخای بنالی آقای وزیر!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
6
27
چه فایده فقط خودت می دونی چه خبره.مردم که نمیدونن. و شما را از مقصرین می دانند .بخصوص با آمار مهندسی شده تان.هیچ وقت در آمار اوج و فرود آنچنانی نداشتیم۴ ماه به یک شکل
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
3
35
واقعاً خیلی عجیبه این حرف از زبان یک دکتر و مسئول وزارت بهداشت مملکت!
آقا، شما به فشارها چکار داری؟
شما مسئول سلامت مردم هستی. در دانشکده پزشکی سوگند خوردی برای حفظ جان و سلامت مردم.
چرا حقایقی که با جان و سلامت مردم مرتبط است رو پنهان میکنی؟
حالا حتما باید تلفات سنگین بدیم تا شما زبونت باز بشه؟
نظرات بینندگان