arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۹

صبحانه خبری / اول صبح این خبرها را از دست ندهید / ۱۵ امضا برای برکناری روحانی / قرارداد ایران و چین به مجلس می رود / رکورد تازه در مرگ و میر کرونا / تکذیب توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

قرارداد ایران و چین به تأیید نمایندگان مجلس خواهد رسید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: علی‌رغم دروغ پردازی‌های اخیر در فضای مجازی، قرداد با چین بسیار افتخارآمیز است، این قرارداد تقریباً از سوی ما نهایی شده است ولی باید به چین رود و پس از آن نمایندگان مردم‌ در مجلس شورای اسلامی باید آن را تایید کنند.

از ۱۹ تیر ماه ورود افراد فاقد ماسک به ادارات ممنوع است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور بر اساس بخشنامه ۱۹ تیرماه اعلام کرد: مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلف شدند ضمن راهنمایی مراجعان در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از ورود افراد فاقد ماسک به محیط اداری و مراکز خدماتی و عملیاتی جلوگیری و از ارائه خدمات به آنان خودداری نمایند.

بلوک‌های پلکان محوطه باستانی تخت‌جمشید در خطر است؟

به تازگی فیلم و عکس‌هایی توسط پایگاه میراث فرهنگی تخت جمشید در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان از مرمت بلوک‌های پلکان محوطه باستانی تخت‌جمشید دارد. انجمن «دیده‌بان یادگارهای فرهنگی و طبیعی ایران» طی بیانیه‌ای ضمن غیرکارشناسی خواندن این نحوه مرمت، نگرانی‌های خود را در این باب ابراز داشته.

می خواهیم روحانی را مانند بنی صدر عزل کنیم / تا الان ۱۵ امضاء  جمع شده

نیک بین با بیان جمع شدن ۱۵ امضاء  برای استیضاح روحانی گفت: من قائلم به اینکه همان دلایلی که باعث شد بنی صدر عزل شود، همان دلایل الان وجود دارد و این دولت باید استیضاح و عزل شود. این قانون نانوشته غلط در حال حاضر وجود دارد که هرکسی نماینده مجلس میشود یا هرکسی رئیس جمهور می شود باید دوره اش بگذرد هیچوقت به غیر از زمان بنی صدر مجلس به وظیفه قانونی خودش درست عمل نکرده است. حالا به خاطر مصالح و... دیگر مسائل این اتفاق رخ نداده، مجلس این اختیار را دارد بنابراین می خواهیم #روحانی را مانند بنی صدر عزل کنیم.

شانس پیروزی ترامپ ۹۱ درصد است

به گفته یک پروفسور علوم سیاسی که از سال ۱۹۹۶ پنج مورد از شش انتخابات را به درستی پیش‌بینی کرده است، دونالد ترامپ ۹۱ درصد شانس پیروزی در انتخابات نوامبر را دارد.

فرصت ثبت‌نام تسهیلات کرونا تا ۲۵ تیر تمدید شد

صاحبان مشاغل بیشتر آسیب دیده از کرونا تا ۲۵ تیرماه جاری فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت ثبت‌نام کنند.

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز / محدودیت‌ها تمدید شد

استاندار البرز با تاکید بر اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا در استان شدت گرفته است، گفت: محدودیت‌ها یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

جمع آوری امضا برای طرح «عدم کفایت» روحانی

حجت السلام جواد نیک بین نماینده مجلس از جمع آوری امضاء برای ارائه "طرح عدم کفایت رئیس جمهور" خبر داد.

۲۲۱ نفر دیگر جان باختند / رکورد تازه

لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۲۲۱ نفر دیگر بر اثر کرونا در ایران جان باختند. از دیروز تا امروز ۱۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۹۵ مورد بستری شدند.

تکذیب «توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن»

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در واکنش به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن اظهار داشت: دروغگویی، اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا به ویژه در رژیم فعلی است و اظهارات وزیر خارجه "نفرت پراکن" آمریکا نیز نشات گرفته از همین رویکرد است.

۲۰ میلیارد یورو ارز به کشور وارد نشده

حجت الاسلام والمسلیمن روحانی گفت: عده ای برخی از صادرکنندگان، ۲۰ میلیارد یورو جنس صادر کرده اند، ولی ارز آن به کشور وارد نشده است و ما با فشار و اقدامات قضایی با این افراد برخورد خواهیم کرد.

واکسن ایرانی کرونا تا ۲ ماه آینده وارد فاز انسانی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فاز اولیه آزمایشگاهی واکسن کرونا انجام شده و تا ۲ ماه آینده آزمایش و تزریق انسانی آن انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
آیا نباید این اسمشو نبرهایی که اینقدر پولدار و احتمالا" زور دار هستند که ۲۰ میلیارد یورو جنس صادر کرده اند، ولی ارز آن به صورت مجهولی به کشور وارد نشده است؟! به اهالی شهر موشها معرفی شوند؟! زنگوله اندختن گردنشون هم که هیچ وقت و اصلن نباید فکرشو هم بکنند ؟!
نظرات بینندگان