arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

نسخه فرعی «بتمن» به صورت تلویزیونی ساخته می‌شود

سریالی بدون عنوان که نسخه فرعی از فیلم سینمایی «بتمن» خواهد بود توسط HBO Max ساخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریالی بدون عنوان که نسخه فرعی از فیلم سینمایی «بتمن» خواهد بود توسط HBO Max ساخته می‌شود.

 

به نقل از هالیوود ریپورتر، HBO Max و مت ریوز، فیلمسازی که اکنون در حال ساخت فیلم سینمایی جدید «بتمن» است، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا یک سریال درام را با داستانی که در شهر گاتهام (شهری که بتمن در آن حضور دارد) بسازند.

ترنس وینتر که سریال «امپراتوری بوردواک» را ساخته است، نویسندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت و در کنار مت ریوز مدیر تولید آن خواهد بود. دیلن کلارک و بخش تلویزیونی برادران وارنر نیز در تولید پروژه دخیل خواهند بود. این سریال در دست تولید که توسط برخی یک پروژه با محوریت گاتهام معرفی شده هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است.

کلارک به همراه مت ریوز مشغول تولید فیلم سینمایی «بتمن» در انگلیس هستند. فیلم سینمایی «بتمن» که اولین نقش آفرینی رابرت پتینسون در یک شخصیت از دنیای دی سی است اخیرا تاریخ اکران آن از اواخر ژوئن به یکم اکتبر ۲۰۲۱ تغییر یافته است. همچنین جفری رایت هم در نقش جیمز گوردون در این فیلم بازی خواهد کرد. گفته می‌شود داستان این سریال در همین دنیا که در فیلم ریوز شاهد خواهیم بود روایت می‌شود و موضوعی کاراگاهی خواهد داشت.

HBO Max که در ماه می ‌در آمریکا آغاز به کار کرده، تاکنون اطلاعاتی از تیم بازیگری این سریال اعلام نکرده است و تنها درباره سریال «بتمن» می گوید که فرصتی برای گسترش دنیای فیلم «بتمن» فراهم می‌کند. مت ریوز هم در این باره گفت: این سریال نه تنها فرصتی شگفت انگیز برای گسترش دیدگاه در فیلم من است بلکه به کشف جزئیات در این دنیا کمک خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که جفری رایت و رابرت پتینسون در این سریال نیز حضور دارند یا خیر و تاریخ نمایش و پخش آن چه زمانی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوا ن

نظرات بینندگان