arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

اعتراف دزد انباری‌های منطقه اکباتان

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سارق انباری و دوچرخه‌ها در منطقه اکباتان و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سارق انباری و دوچرخه‌ها در منطقه اکباتان و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ فرهاد حیدری اظهارکرد: در پی گزارش سرقت از انباری‌ها و دوچرخه‌ها تیمی از ماموران برای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی دریافتند که راننده یک دستگاه خودروی سواری سرقت‌ها را به‌تنهایی انجام می‌دهد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران گشت کلانتری در منطقه اکباتان با خودروی سواری با شیشه‌های دودی و پلاک مخدوش روبه رو شدند و به آن دستور توقف دادند.

کلانتر محله آزادی با بیان اینکه ماموران پس از یک تعقیب و گریز کوتاهی موفق به توقف خودروی سواری مرد مرموز شدند و راننده آن را دستگیر کردند، اظهارکرد: پس از دستگیری متهم که مردی ۳۸ ساله است به سرقت از انباری و دوچرخه در محدوده اکباتان اعتراف و اظهارکرد تعدادی از اموال سرقتی را در مخفیگاهش پنهان کرده است.

وی افزود: ماموران کلانتری آزادی پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پنج دستگاه دوچرخه، اسلحه شکاری، تعدادی ضبط خودرو و لوازم داخلی آن و کالسکه سرقتی را به دست آوردند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد متهم سابقه دار و پیش‌تر به خاطر حمل مواد مخدر روانه زندان شده است، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است و تا کنون ۱۰ تن از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان اظهارکرد: متهم برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

نظرات بینندگان