arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

فرمانده هوانیروز ارتش: بزودی به موشک‌های ۲۰ و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم کرد

امیر قربانی با بیان اینکه امروز هوانیروز در بحث دفاعی و امنیتی و موشک‌های «فایراندفورگت» و نقطه‌زن و موشک‌های هشت ونیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است عنوان کرد: ان‌شاالله به زودی به موشک‌های ۲۰ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی امروز (یکشنبه) در جشنواره مالک اشتر و همچنین مراسم تجلیل از خلبانان فنی، پروازی و ستادی هوانیروز با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی گفت: خوش به سعادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به دست منفورترین انسان‌ها به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد یک عملیات منحصر به فرد در تاریخ دفاع مقدس بود که اتفاقاً آقای پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هم در آن حضور داشت، گفت: رژه روز ۱۹ تیر ۱۳۵۸ بالگردهای هوانیروز در قم نیز اولین رژه نیروهای مسلح در محضر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که توسط بالگردهای مسلح جنگی انجام شد و آنقدر رژه بالگردهای مسلح در آن مراسم زیبا و تأثیرگذار بود که امام خمینی (ره) همان لحظه فرمودند بالگردها دوباره بیایند و رژه بروند.

امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز ارتش امروز بازوی قدرتمند نظام است، گفت: آمریکایی‌ها وقتی با پیروزی انقلاب از ایران رفتند، فکر کردند هوانیروز به سرعت زمین‌گیر می‌شود اما همه دیدند که هوانیروز در جریان غائله‌های گنبد و پاوه چه رشادت‌هایی را از خود نشان داد. اگر پرواز شب شهید کشوری در ارتفاعات سر به فلک‌کشیده غرب انجام نمی‌شد، مشخص نبود پاوه چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: خیانت منافقین به کشور ما را هیچ کس تا کنون انجام نداده است و هوانیروز در عملیات مرصاد، کمر منافقین را شکست.

امیر قربانی با بیان اینکه امروز هوانیروز در بحث دفاعی و امنیتی و موشک‌های «فایراندفورگت» و نقطه‌زن و موشک‌های هشت ونیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است عنوان کرد: ان‌شاالله به زودی به موشک‌های ۲۰ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هوانیروز بزرگترین رزمایش شبانه را در تاریکی مطلق به مدت ۶ ساعت انجام دادیم، گفت: از اقدامات رزمی تا تخلیه مجروح در این رزمایش انجام شد.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز ما در هوانیروز ۴۳۵ نوع قطعه در تعداد ۶ هزار تیراژ ساخته‌ایم گفت: هوانیروز در ۴ نقطه کشور از برادران عزیزمان در ارتش، سپاه و هنگ مرزی در مرزهای کشور پشتیبانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بالگردهای هوانیروز تنها در طول یک‌شبانه روز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، ۵۰۰ سورتی پرواز انجام داد اظهار کرد: هوانیروز در جریان آتش‌سوزی‌های زاگرس ۲ هزار نفر نیرو جابجا کرد.

امیر قربانی گفت: هوانیروز امروز به ۱۸ استان کشور خدمات اورژانس هوایی ارائه می‌دهد.

نظرات بینندگان