arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۲۲ تیر ۹۹

قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز نوسان نسبی را تجربه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز نوسان نسبی را تجربه کردند.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۹۶۴,۶۰۰ (نهصد و شصت و چهار هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۲ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۹۶۵,۰۰۰ (نهصد و شصت و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۰۴ درصدی، از ۱,۲۸۶,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و شش هزار و یکصد) تومان به ۱,۲۸۶,۷۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و شش هزار و هفتصد ) تومان رسید.

قیمت دلار امروز در صرافی
امروز قیمت دلار مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۲۲,۲۴۵ (بیست و دو هزار و دویست و چهل و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۲ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۰۳ درصدی به ۲۲,۲۵۲ (بیست و دو هزار و دویست و پنجاه و دو ) تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی امروز
امروز قیمت سکه بهار آزادی خلاف افت قبلی خود، رشد را تجربه کرد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۹,۵۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و پانصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۲ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۰۶ درصدی به ۹,۷۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید.

خرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۰,۴۸۵,۰۰۰ (ده میلیون و چهارصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه
نیم سکه امروز با افزایش ۰.۳۸ درصدی، از ۵,۲۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست هزار) تومان به ۵,۲۲۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و بیست هزار) تومان رسید.

نظرات بینندگان