arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

سردار رحیمی: با سگ گردانی در خودرو، پارک ها، معابر و... برخورد خواهد شد / سبک زندگی غربی جایی در جامعه ما ندارد

سردار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برخورد با سگ گردانی در خودرو، پارک‌ها، معابر و... خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی را در جامعه حاکم نمائیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برخورد با سگ گردانی در خودرو، پارک‌ها، معابر و... خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی را در جامعه حاکم نمائیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در جلسه با تعدادی از مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: انقلاب اسلامی ایران به پرچمداری امام خمینی(ره) دنیا را متحول ساخت و در واقع همه معادلات زورگویان و مستکبران را به هم زد. این انقلاب بزرگترین معجزه قرن بود که بعد از رحلت امام با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری علیرغم دشمنی های ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان راه خود را به پیش برد.


رییس پلیس پایتخت ادامه داد: دشمنان ما و در راس آن امریکا در همه جنبه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و این اواخر از جنبه اقتصادی همه نوع جنگ، محاصره و فشار را علیه ما وارد کرده اند و متاسفانه محاصره و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن موجبات گرانی، تورم و ... را ایجاد کرده است.

رحیمی با اشاره به اینکه یاری خداوند متعال دشمن به مطامع خام خود نخواهد رسید، اظهارکرد: ملت بزرگ ایران سربلند و استوار هستند و هرگز حاضر به تسلیم و سرفرود آوردن در مقابل دشمنان نیستند، همه باید تلاش کنیم که در شرایط موجود خدمت مضاعف و دو چندانی را به مردم ارائه کنیم و در این میان هیچ نوع کم کاری پذیرفتنی نیست.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه به اینکه در برخورد با مردم نباید گشاده رویی و خوش رویی را فراموش کنیم، خطاب به حاضران گفت: با مردم با خوش رویی و عطوفت برخورد و سعی کنید مشکل مردم را حل کنید. مردم باید پلیس را خادم و خدمتگزار خود بدانند.

وی با اشاره به سگ گردانی گفت: با سگ گردانی در خودرو، پارک ها، معابر و... برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی اسلامی را در جامعه خود حاکم نمائیم و سبک زندگی غربی، از جمله سگ گردانی و فرهنگ های غلط غربی جایی در جامعه اصیل و با فرهنگ ما ندارد.

رحیمی با اشاره به اینکه کرونا را باید جدی بگیریم، تاکید کرد: رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی است و باید اماکن انتظامی بطور دقیق و مستمر گند زدایی و ضد عفونی شوند.

نظرات بینندگان