arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

مهار آتش سوزی در در پتروشیمی شهید تندگویان شد / مشکل فنی باعث حادثه پتروشیمی

مدیر روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان گفت:عصر امروز مشکلی جزیی در کارخانه PTA ۲ مجتمع شهید تندگویان برای لحظاتی باعث ایجاد دود در این واحد شد.مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت:هم اکنون واحد درحال سرویس بوده و هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان گفت:عصر امروز مشکلی جزیی در کارخانه PTA ۲ مجتمع شهید تندگویان برای لحظاتی باعث ایجاد دود در این واحد شد.

کیایی مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز مشکلی جزیی در کارخانه PTA ۲ مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان برای لحظاتی باعث ایجاد دود در واحد شد که با حضور به موقع همکاران آتش نشان شرکت این واقعه مهار شده و شرایط تحت کنترل قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شرایط آب وهوایی منطقه در تابستان و گرمای زیاد در این ایام امکان وقوع چنین حوادثی بسیار بالا بوده به همین منظور به طور مرتب و هر هفته مانور‌هایی برای آمادگی بیشتر نیرو ها‌ی ایمنی وآتش نشانی مجتمع در مقابله با حوادث مختلف برنامه ریزی و اجراء می‌شود.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی تندگویان یادآور شد: به همین منظور به طور مرتب و هر هفته مانورهایی برای آمادگی بیشتر نیروهای ایمنی و آتش نشانی مجتمع در مقابله با حوادث مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

بنا اعلام فرمانده عملیات اطفای حریق حادثه پتروشیمی شهید تندگویان، تولید این شرکت بدون آسیب و توقف، به روال عادی خود در‌ جریان است.

ساعت ۱۷:۱۵ عصر امروز (یکشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹) دکانتورهای واحد PTA فاز دو پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل نشت Hot Oil دچار حریق شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت:هم اکنون واحد درحال سرویس بوده و هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
5
مشکلات فنیتون تو حلقمون هر. روز چندتا انفجار خفه خون گرفتید چرا
نظرات بینندگان