arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

سقف ذخیره کارت سوخت ۵۴۰ لیتر تعیین شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، سقف ذخیره کارت‌های سوخت ۹ ماه تعیین شد و در تیر ماه به پایان می‌رسد. او تصریح کرد: سقف ذخیره ۵۴۰ لیتر تعیین شده و اگر فردی فقط ۳۰ لیتر از این میزان را استفاده کرده باشد تنها ۳۰ لیتر مرداد ماه به سهمیه آن شخص اختصاص داده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، سقف ذخیره کارت‌های سوخت ۹ ماه تعیین شد و در تیر ماه به پایان می‌رسد.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ابتدا سقف ذخیره کارت سوخت شش ماه تعیین شده بود، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددها، این زمان به ۹ ماه افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه اگر شخصی از ابتدای زمان سهمیه‌بندی ۲۴ آبان ۱۳۹۸ تاکنون از سهمیه کارت سوخت خود استفاده نکرده باشد، سهمیه ای به کارت سوخت آن اضافه نمی‌شود، تصریح کرد: سقف ذخیره ۵۴۰ لیتر تعیین شده و اگر فردی فقط ۳۰ لیتر از این میزان را استفاده کرده باشد تنها ۳۰ لیتر مرداد ماه به سهمیه آن شخص اختصاص داده می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: افراد به هیچ عنوان نگران سهمیه سوخت خود نباشند و عدد باقیمانده در کارت سوخت آنان محفوظ باقی می‌ماند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، میزان سهمیه ماهانه برای خودروهای شخصی بنزین‌سوز ۶۰ لیتر، دوگانه سوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلت‌ها ۲۵ لیتر است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنزین آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
3
با سلام الان نزدیک به 3 ماه کارت سوخت من صادر نشد و هر بار که زنگ می زنیم به ستاد سوخت ، در جواب میگن که کارت سوخت نداریم برای همین است که کارت سوخت شما چاپ نشده خواهشمند است . پیگیری کنید.
نظرات بینندگان