arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

بیش‌از یک تن تریاک در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در شهرستان ایرانشهر و کشف یک تن و ۱۲۸کیلوگرم تریاک خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در شهرستان ایرانشهر و کشف یک تن و ۱۲۸کیلوگرم تریاک خبر داد.

سردار محمد قنبری در این‌باره اظهارداشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند سرانجام ساعت چهار بامداد امروز قاچاقچیان را در حال جابجایی محموله موادمخدر با ۲ دستگاه زانتیا و وانت تویوتا در مسیر خاش-ایرانشهر رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:قاچاقچیان که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می‌دیدند محموله موادمخدر را در یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای حاشیه شهر ایرانشهر پارک و با استفاده از تاریک شب به سمت نخلستان‌ها متواری شدند.


وی اظهارداشت: تکاوران پلیس با محاصره محل پس از هماهنگی قضایی با رعایت موازین شرعی وارد عمل شدند و در بازرسی از خودروهای پارک شده در حیاط این منزل، یک تن و ۱۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان