arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۵۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

غلامی: آزمون‌های لغو شده، مرداد ماه برگزار می‌شوند / "کنکور" امروز تعیین تکلیف می‌شود

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه قطعا آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد در مردادماه برگزار خواهند شد، گفت: در مورد کنکور امروز تصمیم گیری خواهد شد و به این ترتیب، برگزاری آزمون سراسری نیز امروز تعیین تکلیف خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه قطعا آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد در مردادماه برگزار خواهند شد، گفت: در مورد کنکور امروز تصمیم گیری خواهد شد و به این ترتیب، برگزاری آزمون سراسری نیز امروز تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه جشنواره روابط عمومی‌ها که در وزارت علوم برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری آزمون‌های پیش‌رو گفت: همه آزمون‌های سال ۹۹ در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی اعلام تاریخ بعدی برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد را منوط به اعلام نظر وزارت بهداشت دانست و افزود: قطعا این آزمون ها در مرداد ماه برگزار خواهند شد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: هنوز در خصوص کنکور سراسری تصمیم گیری نهایی نشده و تمام تلاش ما این است که آزمون های لغو شده از جمله آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سرموقع برگزار شوند چون به نظر نمی‌آید که شرایط از نظر شیوع کرونا ویروس بهتر شود.

وی تاکید کرد: حتماً نظر کارشناسی وزارت بهداشت در خصوص برگزاری آزمون ها برای ما اهمیت زیادی دارد و این خیلی مهم است که آنها اعلام کنند در حال حاضر مشکل خاصی برای برگزاری آزمون ها وجود دارد یا نه؟ بنابراین منتظر اعلام نظر نهایی وزیر بهداشت هستیم.

دکتر غلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری آزمون‌ها به شهریور نکشد و تمام تلاش ما این است که این آزمون‌ها را مرداد ماه برگزار کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
7
14
سراسری چی‌ پس؟
همه تاخیر خوردن جز سراسری؟
یعنی اینقدر مافیا قدرت دارن؟
ف
|
United States
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
9
13
تروخدا کنکور سراسریو عقب بندازید خیلی کرونا زیاد شده ۴ ساعت با ماسک واقعا سخته
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
6
16
شما تصمیاتون مثل بچه کوچولوهاس نمیدونین چکار کنین و شرایط دانشجو رو درک نمیکنن دو روز مونده ب کنکور میگین لغو هر جا بگین بهتون میخندن این چه کاریه
نظرات بینندگان