arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

ویلموتس: بیرانوند مانند نویر است/ او نقطه ضعفی ندارد

مارک ویلموتس که سابقه کار با علیرضا بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران را دارد، درباره سفر این دروازه‌بان به بلژیک و انتقالش به باشگاه آنتورپ گفت: خیلی ساده بگویم علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان است. او قد بلندی دارد، اما با این وجود خیلی زود روی زمین هم فرود می‌آید. می‌تواند خیلی خوب فوتبال بازی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه آنتورپ بلژیک واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم و به نقل از Voetbalprimeur بلژیک، مارک ویلموتس که سابقه کار با علیرضا بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران را دارد، درباره سفر این دروازه‌بان به بلژیک و انتقالش به باشگاه آنتورپ گفت: خیلی ساده بگویم علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان است. او قد بلندی دارد، اما با این وجود خیلی زود روی زمین هم فرود می‌آید. می‌تواند خیلی خوب فوتبال بازی کند. هرچند این موضوع خیلی در جام جهانی 2018 به چشم نیامد. کارلوس کی‌روش در زمان حضور در ایران فقط به تیمش اجازه بازی در سطح پایینی را داد و به همین خاطر بیرانوند به بازیکن مهمی تبدیل شده بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: در زمان حضورم در ایران بازیکنان توانستند در سطح بالاتری بازی کنند و گاهی بیرانوند نشان می‌داد ضربات پای خوبی هم دارد. بازی بیرانوند با دستانش نیز بسیار خوب و فوق‌العاده است. او می‌تواند مثل نویر توپ را تا 60 تا 70 متر پرتاب کند.

ویلموتس در ستایش از علیرضا بیرانوند خاطر نشان کرد: او اغلب شروع‌کننده بازی است و این توانمندی را دارد. بیرانوند نقطه ضعفی ندارد و از کاریزمای خوبی برخوردار است. بیرانوند یک رهبر در میدان و دروازه‌بانی در سطح جهانی است. او یکی از بهترین دروازه‌بان‌هایی است که تاکنون با آنها کار کرده‌ام.

نظرات بینندگان