arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس به ایران

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی علیه ایران ادعا کرد که کمک تسلیحاتی ایران به نیروهای یمنی مانع دست‌یابی به راه حل سیاسی برای بحران یمن شده است. این اظهارات درست پس از آن است که نیروهای مسلح یمن در پاسخ به تجاوزهای اخیر ائتلاف سعودی به یمن در اطلاعیه‌ای از هدف قرار دادن تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی دولت سعودی با موشک‌های بالستیک و پهپاد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی علیه ایران ادعا کرد که کمک تسلیحاتی ایران به نیروهای یمنی مانع دست‌یابی به راه حل سیاسی برای بحران یمن شده است.

به گزارش فارس، «نایف فلاح مبارک الحجرف»‌‌ دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، امروز (دوشنبه)، در ادعایی ایران را عامل عدم دست‌یابی به راه حل سیاسی در یمن دانست و مدعی شد که کمک تسلیحاتی ایران علت این مسئله است.

به گزارش پایگاه خبری روزنامه «الشرق الاوسط»، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس با متهم کردن انصارالله مدعی شد: «اقدامات خصمانه پیاپی و عمدی حوثی‌ها علیه اهداف شهری نقض آشکار قوانین بین‌الملل و پروتکل‌های بین‌المللی است».

این اظهارات درست پس از آن است که نیروهای مسلح یمن در پاسخ به تجاوزهای اخیر ائتلاف سعودی به یمن در اطلاعیه‌ای از هدف قرار دادن تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی دولت سعودی با موشک‌های بالستیک و پهپاد خبر داد.

نظرات بینندگان