arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۹

استاندار تهران: کاهش شیوع کرونا محسوس نباشد، محدودیت‌ها تمدید می‌شود / اطلاعیه مدیریت بحران شهرداری منشأ قانونی ندارد

استاندار تهران درباره زمان اجرای محدویت‌های اشاره شده خاطرنشان کرد: از امروز به مدت یک هفته این محدویت‌ها اعمال خواهد شد. همچنین نظارت‌های شدیدی بر اجرای این محدویت‌ها انجام می‌گیرد ضمن اینکه اگر در روند شیوع کرونا کاهش محسوسی مشاهده نشود، تعطیلی‌ها یک هفته دیگر تمدید می‌شود. وی تأکید کرد: هر نوع اطلاعیه‌های مربوط به تعطیلی‌های مرتبط با کرونا باید از سوی ستاد مقابله با کرونای استان ابلاغ شود. هرگونه اطلاعیه از سوی نهادهای دیگر، از جمله ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری، مرجع قانونی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران گفت: اگر در روند شیوع کرونا کاهش محسوسی مشاهده نشود، تعطیلی‌ها یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ انوشیروان محسنی بندپی در ارتباط با تصمیمات و محدویت‌های اخذ شده برای تهران اظهار کرد: در همین زمینه محدویت‌هایی به مدت یک هفته برای تهران در نظر گرفته شده است که این محدودیت‌ها در ستاد مبارزه با کرونا در تهران تصویب و به تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا رسیده و برای اجرا ابلاغ شده است.

وی درباره محدویت‌های در نظر گرفته شده در تهران گفت: دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها یک هفته تعطیل خواهند بود.

محسنی بندپی درباره زمان اجرای محدویت‌های اشاره شده خاطرنشان کرد: از امروز به مدت یک هفته این محدویت‌ها اعمال خواهد شد. همچنین نظارت‌های شدیدی بر اجرای این محدویت‌ها انجام می‌گیرد ضمن اینکه اگر در روند شیوع کرونا کاهش محسوسی مشاهده نشود، تعطیلی‌ها یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

استاندار تهران همچنین از تداوم تعطیلی نماز جمعه در تهران خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده نماز جمعه این هفته همانند هفته‌های قبل در تهران برگزار نمی‌شود.

محسنی‌بندپی تأکید کرد: هر نوع اطلاعیه‌های مربوط به تعطیلی‌های مرتبط با کرونا باید از سوی ستاد مقابله با کرونای استان ابلاغ شود.هرگونه اطلاعیه از سوی نهادهای دیگر، از جمله ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری، مرجع قانونی ندارد.

نظرات بینندگان