arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

آتش‌سوزی مهیب در مصر بر اثر شکسته شدن لوله انتقال گازوئیل

منابع مصری از انفجار در خط لوله انتقال گازوئیل در نزدیکی قاهره، پایتخت این کشور و آتش‌سوزی گسترده خبر دادند. براساس گفته رسانه‌های مصری، قاهره ۱۸ دستگاه آتش نشانی را به منظور مهار گسترده آتش به محل وقوع حادثه ارسال کرده است. شکستن خط لوله انتقال گازوئیل همچنین باعث شده است تا ترافیک سنگینی بوجود آید. از خسارات و شمار مصدومین احتمالی هنوز خبری منتشر نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع مصری از انفجار در خط لوله انتقال گازوئیل در نزدیکی قاهره، پایتخت این کشور و آتش‌سوزی گسترده خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شکسته شدن لوله انتقال گازوئیل در روز سه‌شنبه در دهمین ایستگاه جاده کویری قاهره - اسماعیلیه، انفجار بزرگی روی داد.

در پی این انفجار، دود غلیظی در آسمان قاهره بوجود آمده و آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد. رسانه‌های مصری اعلام کردند که بلافاصله پس از این حادثه، مامورین آتش نشانی، کارآگاهان و مأموران راهنمایی و رانندگی به سمت محل انفجار اعزام شده‌اند تا اقدامات لازم در این‌باره انجام شود.

براساس گفته رسانه‌های مصری، قاهره ۱۸ دستگاه آتش نشانی را به منظور مهار گسترده آتش به محل وقوع حادثه ارسال کرده است. شکستن خط لوله انتقال گازوئیل همچنین باعث شده است تا ترافیک سنگینی بوجود آید. از خسارات و شمار مصدومین احتمالی هنوز خبری منتشر نشده است.

نظرات بینندگان