arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

۲ آتش‌سوزی به دلایل نامشخص در شیراز و لامرد رخ داد

طی ۲۴ ساعت گذشته، دو مورد آتش سوزی در شیراز و لامرد رخ داد که هنوز دلایل آن‌ها مشخص نشده است. از صبح امروز آتش سوزی سنگینی در زیرزمین یک مغازه در خیابان قاآنی نو شیراز رخ داده که آتش‌نشانان در حال خاموش کردن آن هستند. همچنین آتش سوزی شامگاه سه شنبه در مجتمع بزرگ آلومینیوم جنوب واقع در این منطقه اقتصادی جزئی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طی ۲۴ ساعت گذشته، دو مورد آتش سوزی در شیراز و لامرد رخ داد که هنوز دلایل آن‌ها مشخص نشده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از صبح امروز آتش سوزی سنگینی در زیرزمین یک مغازه در خیابان قاآنی نو شیراز رخ داده که آتش‌نشانان در حال خاموش کردن آن هستند.
محمدهادی قانع افزود: حریق در قسمت زیر زمین این مغازه که پر از وسایل و تجهیزات مغازه بوده رخ داده است، آتش نشانان از ایستگاه‌های ۳، ۱۹، ۱۱ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند و در تلاش هستند تا حریق خاموش شود.

حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شده اما خوشبختانه این حادثه تا کنون مصدومی نداشته است.

وی افزود: آمبولانس تا پایان مهار آتش در این حادثه در محل مستقر خواهد بود.
خیابان قاآنی شیراز محل فروش ابزاربرقی و وسایل الکتریکی است.

آتش‌سوزی در مجتمع بزرگ آلومینیوم جنوب جزئی بود

غضنفری مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی شامگاه سه شنبه در مجتمع بزرگ آلومینیوم جنوب واقع در این منطقه اقتصادی جزئی بود؛ این آتش‌سوزی با تلاش های صورت گرفته پس از ۲ ساعت خاموش شد و مصدومی نداشت.
فاز نخست مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد مستقر است، با تولید ۱۲۰تن شمش آلومینیوم در روز، چهارم اردیبهشت ۹۹ به طور رسمی با دستور از راه دور رییس ‌جمهوری به بهره‌برداری رسید. افتتاح این مرحله از طرح در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده‌ است.
محصولات این مجتمع در صنایع هوا فضا، صنایع دفاعی، صنایع خودرویی، صنعت ساختمانی، صنایع کابل و مفتول سازی و صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

 

 

نظرات بینندگان