arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

اپل به روزرسانی نسخه« iOS ۱۳.۶ » را منتشر کرد

اپل به روزرسانی نسخه ۱۳.۶ را برای دستگاه‌های سازگار با iOS و iPadOS منتشر کرده است. این به روزرسانی روی ویژگی‌های جدید کلید‌های دیجیتال خودرو و پیشرفت‌های برنامه سلامتی تمرکز دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل به روزرسانی نسخه ۱۳.۶ را برای دستگاه‌های سازگار با iOS و iPadOS منتشر کرده است. این به روزرسانی روی ویژگی‌های جدید کلید‌های دیجیتال خودرو و پیشرفت‌های برنامه سلامتی تمرکز دارد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با داشتن نسخه ۱۳.۶، آیفون شما اکنون می‌تواند با کلید‌های دیجیتال خودرو سازگار عمل کند. این ویژگی در خلال کنفرانس توسعه سال جاری اپل معرفی شده بود.

بیشتر بدانید:


این ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد تلفن خود را در کنار درب اتومبیل خود قرار دهید تا با استفاده از NFC آن را قفل یا باز کنید. از این تلفن همچنین می‌توان برای استارت زدن خودرو استفاده کرد.

تبلت
کلید دیجیتال با اطمینان در دستگاه ذخیره می‌شود، اما در صورت از بین رفتن دستگاه، می‌توان آنرا از راه دور از طریق iCloud حذف کرد. همچنین می‌توانید یک کلید دیجیتال را از طریق آی مسیج به اشتراک بگذارید. این اقدام به شخص دیگری امکان می‌دهد ماشین شما را روشن کرده یا حرکت دهد. پروفایل‌های رانندگی شما نیز می‌تواند سفارشی سازی شود تا کلید‌های مشترک بتوانند دسترسی رانندگی یا دسترسی کامل را محدود کنند.


سرانجام، ویژگی Power Reserve به شما اجازه می‌دهد تا پنج ساعت پس از تخلیه باتری تلفن، از آیفون به عنوان کلید ماشین استفاده شود. برخی از تغییرات در برنامه سلامتی آمده است. این برنامه در حال حاضر دارای دسته جدیدی از علائم بیماری، از جمله علائم وارد شده از چرخه ردیابی کرونا و ECG است. هم اکنون می‌توانید علائم جدیدی مانند تب، لرز، گلودرد یا سرفه را وارد کنید و آن‌ها را با برنامه‌های شخص ثالث مانند مواردی که توسط دولت‌ها برای ردیابی بیماران استفاده می‌شود، به اشتراک بگذارید.


سرانجام، اکنون می‌توانید در حالی که تلفن شارژ می‌شود و در طول شب برنامه را نصب کنید. این بدان معنی است که فرایند به روزرسانی می‌تواند کاملاً یکپارچه باشد و وقتی از خواب بیدار می‌شوید، تلفن شما به طور خودکار در حال بارگیری برنامه است. اپل همچنین iOS ۱۲.۴.۸ را برای آیفون‌های قدیمی که از iOS ۱۳ پشتیبانی نمی‌کنند، منتشر کرد. این بروزرسانی فقط شامل نکات امنیتی است.


اپل همچنین watchOS ۶.۲.۸، tvOS ۱۳.۴.۸، HomePod OS ۱۳.۴.۸ و macOS Catalina ۱۰.۱۵.۶ را منتشر کرد. اکنون همه به روزرسانی‌ها برای بارگیری در دستگاه‌های سازگار در دسترس است.

نظرات بینندگان