arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

سپاه: در اقدام تروریستی یک تیم ضدانقلاب در سروآباد کردستان، ۲ نیروی بسیج شهید و یک نفر زخمی شدند

روابط‌ عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از اقدام ‌تروریستی یک تیم ضد‌انقلاب در روستای بلبر سروآباد استان کردستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط‌ عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از اقدام ‌تروریستی یک تیم ضد‌انقلاب در روستای بلبر سروآباد استان کردستان خبر داد.

به گزارش تسنیم، روابط‌ عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از ‌اقدام ‌تروریستی یک تیم ضد‌انقلاب با مدافعان امنیت و مردم منطقه ‌در سروآباد استان کردستان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: ‌شب گذشته ‌25 تیرماه‌ در اطراف روستای بلبر منطقه اورامان از توابع سروآباد یکی از کارکنان حوزه مقاومت بسیج به همراه یکی از کارکنان بخشداری و یکی از اهالی منطقه اورامان که در حال مردم‌یاری و کمک‌رسانی به اهالی منطقه در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بودند, از سوی عوامل گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی مورد هدف قرار گرفتند که بر اثر آن دو نفر به شهادت و یک نفر زخمی شده که موضوع در دست پیگیری است.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شهادت پرافتخار این خادمان ملت را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم منطقه تسلیت گفته و به اهالی منطقه اورامان اطمینان می‌دهد که شرارت‌های عوامل و مزدوران استکبار جهانی مانع از کمک‌رسانی به مردم در امر مبارزه با کرونا و دیگر خدمات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نخواهد شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه را به سزای اعمال خود خواهد رساند.

نظرات بینندگان