arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۲۶ تیر ۹۹

قیمت ها امروز در بازار طلا در حالی بالا رفت که بازار ارز شاهد افت قیمت دلار است. در بازار سکه هم سکه امامی کاهش قیمت را تجربه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا در حالی بالا رفت که بازار ارز شاهد افت قیمت دلار است. در بازار سکه هم سکه امامی کاهش قیمت را تجربه کرد.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۰۷ (یک هزار و هشتصد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱,۸۰۶ (یک هزار و هشتصد و شش ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۰۲۸,۰۰۰ (یک میلیون و بیست و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۹ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۰۴ درصدی، از ۱,۳۵۸,۴۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و هشت هزار و چهارصد ) تومان به ۱,۳۵۷,۸۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و هفت هزار و هشتصد ) تومان رسید.

 

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۱۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۴۵۴,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و پنجاه و چهار هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۱۰,۸۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۰,۷۷۵,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان