arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۲۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۶ تیر ۹۹: با فوت ۱۹۸ نفر دیگر تعداد جانباختگان به ۱۳۶۰۸ تن رسید / مجموع مبتلایان به بیش از ۲۶۷ هزار نفر افزایش یافت

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۶ تیر ۹۹: با فوت ۱۹۸ نفر دیگر تعداد جانباختگان به ۱۳۶۰۸ تن رسید / مجموع مبتلایان به بیش از ۲۶۷ هزار نفر افزایش یافتدکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش انتخاب لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۶۰۸ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۳۰ هزار و ۶۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۴۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۷۳ هزار و ۷۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت مجددا تاکید کرد: بستری بیماران در کل کشور افزایش داشته است و همانند روزهای گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
دیروز ۱۹۸ امروز ۱۹۹ میخواهند ۲۰۰ نشه!! با اعداد کشته ها شبیه قیمت گذاری کالاها برخورد میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
وضعیت کرونا در تهران درست منعکس نمیشه
يزداني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
3
به نظر ميرسد دولت با ارايه امارهاي تقريبا يكنواخت خودرا در قبال جان مردم مسوول ومتعهد نميداند اين مساله كه با فرسايش كسب وكارها در نتيجه عدم كنترل بيماري كرونا رخ داده سبب فروپاشي اقتصادي ودرنهايت اعتراضات مردمي خواهد بود، آيا نبايد به جاي لجبازي قرنطينه اجباري ٢ هفته اي انجام ميشد كه حالا اين فاجعه بروز نميكرد؟؟؟
نظرات بینندگان