arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

نوزاد ۲۳ روزه قربانی کرونا شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در میان فوتی های کرونا طی چند روز اخیر یک نوزاد ۲۳ روزه وجود دارد و مابقی در رده سنی ۳۸ تا ۸۲ سال هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نوزاد ۲۳ روزه قربانی کرونا شددبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در میان فوتی های کرونا طی چند روز اخیر یک نوزاد ۲۳ روزه وجود دارد و مابقی در رده سنی ۳۸ تا ۸۲ سال هستند.

به گزارش ایسنا، سعید کشمیری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۳۳۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۶۲ مورد مثبت قطعی هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز دوشنبه، دو نفر روز سه‌شنبه و ۹ نفر نیز روز چهارشنبه فوت‌ شده‌اند و تست کرونای آنها امروز مثبت اعلام‌ شده که یک نوزاد ۲۳ روزه و مابقی در رده سنی ۳۸ تا ۸۲ سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۳۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اضافه شدن ۴۰ تخت ICU به تخت‌های ویژه استان خبر داد و گفت: ۱۵ تخت ICU با تمام تجهیزات پیشرفته توسط شورای راهبردی پتروشیمی به بیمارستان‌های جنوب استان شامل شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر اهدا شده است.

وی تصریح کرد: ۲۵ تخت ICU با تمام تجهیزات پیشرفته نیز توسط وزارت بهداشت به بیمارستان‌های استان بوشهر اضافه‌ شده که هزینه این ۴۰ تخت بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است.

نظرات بینندگان